Jignirile nu’s păcăleli, asta mi-e clar

Sâmbătă. Here I am. Once again. E mult mai bine decât dacă aș fi menționat indiferent de limba în care aș fi făcut-o pe „duminică”.

Probabil că săptămâna asta a fost „ziua păcălelilor”. Cu siguranță a fost. Dar pentru unii a fost o oportunitate de a arunca în tine cuvinte, și nu orice fel de cuvinte.

Oamenii sunt atât de înșelători și parșivi. Le oferi un deget și-ți vor toată mâna. Și insistă. Dar până în momentul în care le permiți tu asta și le lași o posibilitate de a te contacta.

1 aprilie. Unii o iau razna. Sau cel puțin o persoană. Totul e bine și frumos, aparențele mă făceau să cred că nu voi păți așa ceva, mai ales din partea acelei persoane. Spune „adio” dar de fapt se reîntoarce și începe să: jignească, vorbească vulgar, înjure, amenințe. Și toate astea pentru ce? Pentru că mintea unora suferă și e închisă? Pentru că au impresia că ei dețin puterea să te judece făcându-te în toate felurile? Spui „adio” în semn că nu mai dorești să discuți dar vrei atenție, maximă. Nu, nu-mi ofer toată mâna nici datorită amenințărilor primite.

Prefer să-mi retrag și acel deget. Să-l țin doar pentru mine.

Permit multe dar să fiu tratată în modul în care am fost tratată, în nici un caz nu. Nu permit ca amenințările să îmi stea în cale.

Se spune că cel mai bine e să tai răul din rădăcină. Asta am și făcut, nelăsând posibilitatea de a-mi oferi alte cuvinte jignitoare sau amenințări, deși se presupune că era 1 aprilie.

Chestiile astea NU sunt o glumă. Iar cel ce oferă ca motiv ziua în care ne aflam, de fapt oferă o scuză. Doar ca să scape de cuvintele oferite, dure și ofensatoare ca fiind, simple păcăleli. Nu sunt.

Și clar NU mai accept să le primesc. Chiar dacă asta „m-a costat” dezactivarea contului meu de Viber, și am fost nevoită să ofer block pe unde am putut. Deși, dacă va fi să văd acea persoană pe stradă voi putea dor să o evit și atât. Ceea ce și voi face. Nu voi mai știi saluta.

Pentru că atunci când ți se spune „ai block” și după câteva ore vezi că de fapt nu ai, cerând atenție iar … tu nu aștepți tăcerea și blocatul efectiv. TU spui STOP și îți închizi toate ușile!

De ce să las posibilitatea de a mi se distruge seara sau chiar ziua? De ce să cred în așa zise „glume”? Când știu foarte bine că nu sunt.

Îmi ofer prietenia și e batjocorită. Nu doresc să mai accept nimic de acest gen.

Oricât de bună aș fi, mă pot face rea, indiferentă și dură.

Întâmplarea asta trebuie să dea de gândit asupra oamenilor pe care îi ai în jurul tău, viața ta și anturajul tău. Oameni care îți pot face oricând o asemenea fază deși nu i-ai bănui. Oameni cu probleme.

Trebuie să avem grijă iar precauția să fie o obligație.

Altfel, ajungem să devenim o sursă de amuzament pentru alții, pentru acei care abia așteaptă să arunce cu săgeți în noi.

Uite că știu reacționa. Știu să nu mai înghit toate porcăriile. Știu să închid ușile. Și pentru asta sunt mândră de mine!

Atât.

+ muzică. fără versuri, dar exprimă suficiente.

Lasă un răspuns dacă dorești!

