Câștigătorii concursului „Hrănește-ți optimismul”

10 participanți. 5 câștigători.

Scurt și la obiect.

Aceștia sunt, conform următorului grafic:

castigatori_concurs_optimism

Mai exact, câștigătorii sunt:

1. Oaia

2. Vicențiu Rădulescu

3. T’s Secrets

4. Irinav0402

5. Laura CAna

Aceștia pot fi văzuți și în articolul acesta (link) cu voturile.

Cu ocazia asta vreau să le mulțumesc celor care și-au răpit puțin din timp pentru a participa la acest concurs, pe care l-am organizat cu ocazia împlinirii a 5 ani de când activez în blogosferă. De asemenea, și celor care au votat.

Am rămas extrem de surprinsă de numărul persoanelor care au participat la concurs și mai ales, de răspunsurile primite. Fiecare răspuns a avut ceva special și îmi pare rău că nu am putut oferi premii tuturor.

Ideea e că nu contează cât de lung a fost răspunsul sau cât de nou/vechi ești la mine la pe blog. Azi, câștigă optimismul. Iar pentru mine în momentul de față optimismul e cel care primează.

Nu am spus nimănui pe cine să voteze iar eu am votat la rândul meu la fel de fairplay, așa cum au făcut-o și alții, presupun.

Fără doar și poate, a fost un concurs frumos. Cel puțin pentru mine.

Se pare că prietena mea din real, poreclită Oaia dar pe numele ei Adela nu se dezice și ca în fiecare an, câștigă la concursul meu. Și asta nu pentru că ar avea vreo „pilă”, ci pentru că își dorește să participe și mai ales, pentru că oferă răspunsuri frumoase demne de un premiu din partea mea.

Vicențiu Rădulescu, ca întotdeauna, spune puține dar le spune bine. Se poate vedea și după cât de rar scrie pe blog (dar problema asta poate o va remedia pentru că scrie fain).

T’s Secrets nu are vechime la mine pe blog dar cu siguranță are optimismul necesar pentru a fi aici! Are mereu idei năstrușnice și asta s-a văzut și din răspunsul plin de optimist pe care îl avea. Îmi pare bine că a aterizat în „cutia mea cu gânduri” și sper că nu va pleca din ea prea curând.

Irinav0402 a făcut cunoștință cu blogul meu datorită lui T’s Secrets și a aterizat direct la concursul meu. Și bine a mai făcut. După cum se poate observa, a strâns cele mai multe voturi și zău că a fost pe merit. Cu ocazia asta îi mulțumesc că m-a făcut să ascult Goldfrapp. Sună atât de bine.

Laura CAna, revine în forță după o pauză de un concurs. Asta pentru că la cel de anul trecut nu a participat. Are la activ un premiu câștigat, la primul concurs organizat de mine. Acesta fiind al doilea. Ca întotdeauna, îmi face plăcere să îi vizitez blogul pentru că scrie fain.

Cât despre ceilalți participanți, mă bucur că au participat chiar dacă nu reușit să se afle printre câștigători. În viață nu ești întotdeauna câștigător, dar mereu rămâi cu ceva din fiecare încercare pe care o faci! Și dacă vor dori să scrie un gust-post la mine pe blog, le voi acorda ocazia asta cu cea mai mare plăcere.

Cu siguranță, nu am destule cuvinte pentru a îmi exprima mulțumirea pentru toți cei care mi-au fost alături în acești 5 ani și pentru cei care mă citesc, chiar dacă nu lasă semne sau urme.

Dar, am decis că voi scrie un articol plin de „5” mâine seară.

Cât despre premii, acestea vor fi puse la dispoziția câștigătorilor începând cu săptămâna viitoare (în urma contactării lor).

Va fi un premiu înmânat personal iar 4 cu siguranță, trimise cu poșta (pentru că din cunoștințele mele, nu cred că mai e careva din oraș cu mine).

Atât.

+ muzică. evident, Goldfrapp.

P.S. Astăzi se împlinesc 5 ani de când mi-am deschis blogul pe ucoz (link).

P.P.S. Zâmbesc și îmi place la nebunie!

P.P.P.S. Pot spune că mi-am hrănit optimismul cu comentariile participanților.

11 gânduri despre &8222;Câștigătorii concursului „Hrănește-ți optimismul”&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

