Shuffle your mind [49]

Sunday. Sunny. Wine.

La care adaug încă o zi de libertate, adică cea de mâine. Wow. Free day on monday? A trecut ceva timp de când am avut o astfel de zi de luni.

Așa că o să fac tot posibilul să mă bucur de libertatea pe care încă o mai am.

Pentru că marți, working day again.

Dar, lăsând asta la o parte, let’s do the shuffle. Pentru că, indiferent în ce zi ar pica duminica sau oriunde aș fi … prezența mea va fi remarcată printr-un shuffle.

De data asta va fi un shuffle nebun, pentru că a fost o săptămână nebună și … cu un semi final dulce.

  • well, aș putea spune că a fost una din cele mai faine sărbătoriri ale blogului meu;
  • săptămâna asta s-a încheiat concursul pe care l-am organizat și sunt happy că s-a terminat cu bine;
  • mi-a plăcut foarte mult interviul făcut de T și care a fost primul interviu făcut ever aici pe blog;
  • a fost o săptămână în care mi-a lipsit cheful de muncă, extrem de mult;
  • nu știu când îl am, dar anyway, o fi reparabilă chestia;
  • adevărul e că amintirile îmi sunt vagi … mai ales cele legate de ce s-a mai întâmplat la job;
  • mă simt de parcă nu aș fi lucrat, deși vinerea a fost chiar o zi plină;
  • probabil că lucrurile neinteresante le uit;
  • și-mi aduc aminte cum am scăpat de „teleconferință” vineri;
  • am avut parte de o sesiune de câteva episoade dintr-un serial care îmi place mult;
  • „Devious maids”;
  • mi-e că dacă mă uit așa mult pe urmă se termină și sezonul 2 al serialului și până în iunie, când apare al treilea sezon nu o să am răbdare;
  • și apoi, am avut parte de zâmbete și hugs;
  • nu credeam ever că se va întâmpla așa și mai ales că voi fi luată prin surprindere;
  • dar cu siguranță așteptarea a meritat mai mult decât aș fi putut crede vreodată;
  • deși câteodată avea impresia că … nu se va întâmpla nimic;
  • și acum, gândurile mele o iau razna într-un mod în care eu nu le pot opri;
  • dar nici nu vreau să le opresc;
  • vreau doar să simt;
  • pentru că mi-e tare dor să simt;
  • și nu e de la vinul ăla care mi-a dat bătăi de cap (evident sticla și deschisul);
  • sunt pur și simplu eu … care devin mai sensibilă și mă las dusă de val.

 

Atât.

+ muzică.

15 gânduri despre “Shuffle your mind [49]

  1. irinav0402

    Daca e ceea ce cred ca e (sper ca lucrul ala care da fluturasi 🙂 )… Felicitari, ma bucur mult pentru tine! E tare frumos cand viata te surprinde placut 🙂

    1. Well, sort of. Sau ceva de genul. Doar că printre, e și un „maybe it’s not so good”. Anyway, thanks! Adevărul e că mai avem nevoie și de momente în care ne lăsăm duși de val în modul ăsta.

      1. iti spun eu de la job ni se trage. Tre sa renuntam si sa plecam in pelerinaj sa ne revenim 😛 Who Knows. Dar e ciudat ca de cate ori mai scrii cate ceva gasesc fragmente pe care parca le-am scris eu 🙂

        1. Cu siguranță. Jobul e mare problemă și e atât de nepotrivit. 🙂
          Poate că reușesc să pătrund în mintea unora dintre cititori, cum ai fi tu. Nu știu, dar data viitoare clar trebuie să scriu chestii mult mai pozitive. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

