Zâmbetul din weekend

Bună dimineața!

Îmi fac prezența după … câteva zile de absență.

Și-o fac, ascultând-o pe Katie Melua, cea de care nu mă voi sătura niciodată. Aș putea să o am pe repeat la nesfârșit.

Zâmbesc și acum chiar e pe bune. Am o stare din asta în care nu-mi mai pasă de nervii avuți ieri (și nu doar ieri) la job. Mi-aș dori să nu fie doar un vis. Mi-aș dori să fie o realitate permanentă.

Câteodată viața te surprinde într-un mod atât de plăcut. Mai mult decât ai fi crezut vreodată că o va face. De fapt, faptele în sine. Ce se întâmplă, cum se întâmplă. Și ai vrea să nu se mai sfârșească.

E zâmbetul din weekend care mă face să mă pierd printre cuvinte.

Știu că acum e momentul să finalizez premiile pentru ca luni să le pot trimite… doar că 2 dintre câștigători încă nu mi-au răspuns la mail (Vice și Laura CAna). Sper că până la urmă își mai verifică și ei e-mail-urile. 🙂

Dar nu e nimic, îmi adun optimismul pentru că într-un final am făcut și eu rost de el. Sper că pentru mai mult timp.

I’d love to kill you with a kiss
I’d like to strike you down with bliss

2 gânduri despre &8222;Zâmbetul din weekend&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

