Should I go or should I stay?

Îmi simt gândurile captive, într-o solemnă pânză de păianjeni.

Sunt prinse printre temeri, simțiri și o grămadă de incertitudini.

De-ar vrea să evadeze nu ar putea, sunt ca-ntr-o închisoare.

Și atunci, cum ar putea să scape? De-ar fi o rezolvare …

De-ar fi … de nu ar mai trebui să îmi pun un infinit de întrebări ca să găsesc un răspuns.

Should I go or should I stay?

What if … ? Îmi sună în cap atât de mult încât îl simt amețit.

I just wanna close my eyes … și apoi, când îi deschid să fiu acolo unde trebuie.

De ce ar trebui să-mi pese atât de mult de cei din jur? De ce nu aș putea să-mi iau inima în dinți și să plec? Pur și simplu să plec.

But not alone. Just not alone.

Să simți cum ți se oferă ocazia … și să nu știi ce să faci sau mai bine zis cum să faci.

Să ai în inimă și rău și bine … să vrei să trăiești dar să te lovești de ziduri puternice.

I should go … but maybe I’ll just stay to ruin my life. Or not.

E ca ceva de genul din opera mea preferată de la Shakespeare (Hamlet, să se știe): to be or not be, this is the question.

Te simt … dar ai să pleci și atunci eu voi rămâne cu-n gol în suflet … pentru că știu că nu am îndrăznit să risc.

La urma urmei ce e riscul? O cale spre eșec sau poate reușită. Păi fără riscuri în viață rămâi pe dinafară.

Ratezi un tren … dar poate ratezi mai mult de atât … poate chiar o oportunitate de a-ți schimba viața, în bine.

Atât.

+ muzică.

[ce poate fi mai fain decât o muzică fără versuri dar care exprimă atât de multe?]

8 gânduri despre “Should I go or should I stay?

  1. q-tee, din experienta de T nebuna iti zic: mai bine sa-ti para rau ca ai incercat decat sa regreti ca n-ai avut curaj. Daca iese prost vei avea ce povesti nepotilor. Dar, vorba citatului „oh honey, but what if you’ll fly?” 😀

    1. Hmm… și eu să continui… „to another country”.
      Păi și dacă iese bine, cred că aș avea… dar mereu e un „dacă”, pentru că „poate” you’re doing it wrong.

        1. Nu le-am spus, am preferat să fiu a little bit mysterious.
          Pentru asta ar trebui să renunț la jobul pe care îl am.. și nu doar la job. But stiil, there is a try.

            1. Eh, ar fi o soluție. Doar că e cam greu cu concediul. Îl obții atât de greu încât nici nu îndrăznești să-l ceri. Cam așa e la mine.
              Nu e nevoie, doar că timpul nu stă în loc. Și nici viața.

Lasă un răspuns dacă dorești!

