Shuffle your mind [51]

Nu cred că mai are rost să spun cât de duminică e azi și nici cât de luni va fi mâine. Sau, cât de non-prezentă aș vrea să fiu mâine. Sau cât de 51 e articolul ăsta. Sau cât de mult mi-aș dori să fug. Sau cât de greu îmi e să scriu acest articol.

Cuvintele îmi sunt grele, le scriu extrem de greu.

Le simt de parcă ar profita de starea mea, pentru a mă încurca și mai mult.

Nu pot să mă ascund sau să mă feresc. Țintele mă nimeresc destul de puternic.

Let’s … do … the … shuffle … într-un mod ezitant.

  • săptămâna asta a fost o săptămână nebună rău de tot … în care doar mi s-a accentuat dorința de a-mi da demisia;
  • nervii mei au ajuns la o limită de la care nu cred că mai pot scăpa;
  • nu am curaj … și tre’ să calculez bine ce fac;
  • I still need money;
  • ultimele faze care au avut loc s-au jucat cu psihicul meu atât de tare încât mai gata să-l doboare;
  • noroc că sunt eu mai puternică;
  • sau poate primesc puterea necesară dintr-o anumită parte;
  • sau poate îmbrățișarea de care aveam atâta nevoie;
  • și care cât de curând nu va mai fi;
  • mi-aș dori să pot opri timpul și să nu mai vină ziua de joi;
  • dar îmi doresc degeaba;
  • viața îmi joacă feste;
  • trebuie să iau o decizie … și-mi e atât de greu … pentru că inima îmi spune ceva iar rațiunea mă induce în eroare „what if … ?”;
  • e o nebunie, o pură nebunie;
  • am nevoie de curaj în mai multe privințe, chiar am nevoie … și nu știu cum și de unde să-l iau;
  • gândurile mele zburdă în necunoscut;
  • le alung dar se întorc la mine fix cu aceeași intensitate … tocmai pentru a mă bulversa și mai tare;
  • de-ar fi mai simplu … n-aș mai gândi atât;
  • și poate aș spune fără să îmi fie teamă de nimic „nu mai doresc să colaborăm;
  • într-un mod destul de drăguț, dar cu mulți nervi în spate;
  • și apoi aș pleca fără să-mi pese de regretele pe care le-aș putea avea;
  • și nu doar de acolo aș pleca … clar nu;
  • că doar acolo, regretele mi-ar fi puține … la cât de multe neplăceri am avut;
  • dar mă întreb dacă e bine ce am de gând să fac;
  • și-mi dau seama că viața nu mă așteaptă;
  • și dacă nu lupt să obțin ceea ce îmi doresc, voi privi doar cum anii trec și atât;
  • dar asta nu e pentru acum, e pentru atunci când puterile mele se vor risipi;
  • îmi doresc să pot avea liniștea sufletească de care am atâta nevoie;
  • și nu neapărat undeva anume, mai mult poate într-un anumit context;
  • și poate că îmi doresc să mă pierd iar printre simțiri, cum am făcut-o spre sfârșitul săptămânii într-un mod atât de plăcut că-mi pare a fi ireal;
  • părea un vis, dar eram eu acolo și am simțit că se întâmplă;
  • mi-e teamă doar că va deveni un vis … pe care îl voi pierde;
  • asta pentru că mă întreb „would it be a next time?”;
  • iar aici intervine într-o formă sau alta o decizie de-a mea;
  • îmi las cuvintele la o parte, și-au cam făcut de cap.

 

Am spus prea multe … probabil, prea multe chestii extrem de personale. Mi-a fost greu, dar am simțit nevoia. Să mă eliberez într-un mod în care, curajul și-ar fi făcut simțită prezența. Că în rest, am absentat cam mult … din diverse motive / stări.

Dar, am speranța că va fi mai bine. Măcar atât.

+ muzică.

31 de gânduri despre &8222;Shuffle your mind [51]&8221;

  1. bun, m-am oprit in mijlocul textului. Nu stiu cat de mult iti calculezi tu deciziile sau cat de tare conteaza sfaturile din jur. Mai ales ale unei T nebune despre care prea multe nu stii. But still, pe riscul meu asumat, sfatul meu e: renunta la tot si du-te. Schimba, ai curaj sa incerci, fa pasii pe care n-ai avut curaj sa-i faci – pana nu e prea tarziu. Pana nu se termina timpul si ai sa ramai privind cu regret la cear fi putut fi. Daca nu merge o iei de la capat. experienta ramane – si daca ai reusit o data ai sa reusesti din nou. Nu am mai citit pentru ca parca sunau a scuze pentru care n-ai sa ai curaj randurile care urmau. Nu le mai scrie, nu te mai gandi la ele. Acum e momentul de care depinde cat de mult ai sa regreti sau nu ce va urma. Si, tot pe riscul meu iti spun ca daca ai sa ramai, ai sa regreti. Poftim – de asa sfaturi simt eu ca am nevoie – din astea concrete cu da sau nu. Sper sa ajute – indiferent de decizia ta finala.

    • Am citit comentariul tău dinainte să plec la lucru și l-am răscitit dar abia acum am apucat să-ți răspund. Nu am vrut să o fac în câteva cuvinte.Pentru început vreau să spun că T, așa nebună cum e știe ce să spună atunci când trebuie.
      Nici nu știi cât de mult apreciez încurajarea primită din partea ta. Ai dreptate cu ceea ce spui și nu pot decât să te aprob -> în sensul că, dacă e să fac alegerea potrivită o voi face pe cea pe care mi-ai spus-o și tu. Într-adevăr, e lumea plină de bănci … și nu doar cele din parc. Iar dacă mie nu-mi face plăcere să fac parte dintr-una, atunci schimbarea cu totul, chiar alt domeniu poate e o soluție mult mai bună.

      În articol făcusem referire la două alegeri care oarecum puțin se leagă, dar nu neapărat prea mult. Și la cea de a doua decizie făcusem referință la rațiune și inimă. Adevărul e că mă gândisem să fiu eu cea nebună și să fac un sacrificiu pe care îl vedeam ca pe un lucru normal. Din dorința de a risca și de a îmi asculta sunetele inimii. Mi-am dat seama că răspunsul era la mine și că oricât de mult mi-aș dori să pășesc spre fericire, nu e nevoie să fac pași de „uriași”. Pașii mici, ca de altfel cei făcuți în decizia mea de a demisiona, sunt mai buni.

      Nu încerc să caut scuze, eventual motive care să mă facă să găsesc soluția cea mai potrivită. Nu sunt soluții potrivite. Sunt doar soluții care ne fac mai mult bine decât rău. Depinde de modul în care le privim.

      „Curaj găină, că te tai!” – e o zicală destul de potrivită. Trebuie să avem curaj indiferent de ceea ce ni se va întâmpla, de rezultate.

      Dar când doar noi suntem cei care vrem să ne avântăm în zbor … trebuie să fim extrem de atenți la aripi, Nu le avem.

      Vom cădea în gol și vom suferi.

      • Hm – atunci incearca sa fii egoista. Uneori- mai ales cand nu ai alta optiune – sa te pui pe primul plan e cel mai bun plan. Fa cum sa-ti fie tie bine. And the rest will follow. Daca-s interesati, daca le pasa si daca merita sa fie acolo. Cam asta-i – nu cred in sacrificii pentru oameni care n-ar fi dispusi sa raspunda la fel. Acolo altul e termenul pe care l-as folosi 🙂 E dur dar e cel corect: fraier. So – daca e sa fie atunci sa fie egal – si sacrificiul si sentimentul pentru care decidezi sa renuntati – fiecare la cate ceva. Sper c-am prins bine „ideea” 🙂

          • bun. mie mi-a luat muuuult timp pana sa realizez asta si inca muuuult timp pana sa ma conving sa o fac. Sa fiu egoista. Si acum trebuie sa-mi repet si cumva sa ma oblig – dar chiar si asa – m-am decis si m-am convins ca daca eu nu-mi pretuiesc binele personal, putini vor fi cei care o vor face in locul meu. „That’s the problem with putting others first; you’ve taught them you come second” – din intelepciunea fb 🙂

  2. gata am citit si continuarea. 🙂 Eu is, dupa primele impresii, cea mai rationala si grounded person ever. Uite si bilingva vad ca :)) Asa ca daca T cea serioasa, responsabila si cu picioarele pe pamant iti spune ca e plina lumea de banci bancute bancusoare, cladiri cu multe etaje si multe birouri si multe oportunitati si ca unde esti acum nu e cu siguranta singurul loc in care te-ai putea dezvolta – dar ca pe oamenii potriviti nu-i gasesti la fel de usor – atunci inseamna ca…mi-am pierdut ideea ca e trecut de miezul noptii. Atunci inseamna ca alegerea ta nu e bazata doar pe ce simti e si logica. Sau ar trebui sa fie. 🙂

  3. Nu doar pleci înainte de a vă găsi un alt loc de muncă care nu este curajos – asta este o nebunie.
    Pentru a fi curajos este de a sta în ciuda a tot ceea ce până când nu sunteți sigur de următorul bani luni.

    In English too – because I don’t trust Google Translate:
    Don’t just walk out before you find another job that is not brave – that is foolish.
    To be brave is to stay in spite of everything until you are sure of your next months money.

    • You can’t trust google translate, but it’s ok. I understand the message.
      Thank you for your advice. Even if I wanted to go without finding something else, now I think it’s not a good idea. You are right, that’s how you are brave!

        • Google Translate works (somehow) but it’s better like this, I like to practice english. So, if I write something wrong, don’t be afraid to correct me.
          I enjoy this too! I hope we will be friends over here. And if you will ever want to learn some romanian, just say it. 🙂

            • Yes, it’s a sentence like this:
              Hello = Bună
              Thank you (Îți mulțumesc) for following (că îmi urmărești) my blog (blogul).

              Îți mulțumesc că îmi urmărești blogul. 🙂

              • Thank you! – I’ve added this to Evernote (do you use Evernote? It keeps small notes for you) – so every time I post a comment I can now say – Bună and Îți mulțumesc.
                (I need to be able to copy and paste – because my keyboard doesn’t have all the right letters).

                • You welcome! 🙂 I’ve heard about Evernote but I didn’t knew what’s about, so I don’t use it. But I will look for it better.

                  Oh, sorry about that. You can write without ă, â, î, ș, ț. 🙂 You can put normal letters and everyone will understand. The romanian language use those letters but in online not everyone use them. Despite of that, I love to use them.
                  You can say „Buna” instead of „Bună” or „Iti multumesc” instead of „Îți mulțumesc”. It’s ok. 🙂

    • Wow! That’s cool! Even if it’s taking so long to be finished, I’m sure that it will be worth! For sure I will be reading stories there. 🙂
      Cu plăcere! Anytime!

      It’s ok, anyway I guess I have to go to sleep because in less than 7 hours I will woke up to go to work! 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

