Shuffle your mind [54]

Je suis ici.

Duminică. Din nou. După o oarecare absență pe care am avut-o prin lumea asta online … blogosferică.

M-am ascuns printre zeci de stări. M-am ascuns de cuvinte.

Iubesc atât de mult scrisul încât mă simțeam vinovată că m-am „retras” … nefăcând ceea ce îmi place atât de mult. Dar acum sunt aici și mai prezentă decât aș fi crezut că voi fi.

Fuga nu e o soluție. E un act de lașitate. Așa a fost și va fi mereu.

Iar alegerile le facem tot noi.

În acest shuffle îmi voi amesteca cuvintele, gândurile, simțirile. Chiar dacă nu vor avea clasica „•”. De data asta amestecul va fi mai simplu.

Atât de simplu încât mă voi lăsa dusă de val și am să îmi deschid sufletul.

Nu, nu îmi voi amesteca stările. Acum nu. Pentru că asta ar însemna să le aduc într-un oarecare plan și pe alea rele. Și nu ar fi bine deloc.

A mai trecut o săptămână, într-adevăr.

O săptămână în care nu am reușit să trimit premiile de la concurs. Cu ocazia asta îmi cer scuze pentru mega întârziere … și fac tot posibilul ca săptămâna viitoare să ajungă la destinație.

Nu-mi caut scuze și nici motive … ar fi în zadar.

Voi spune doar că sunt mai bine, mult mai bine. Și asta datorită soarelui care a apărut în viața mea atunci când aveam nevoie de el.

Un soare … care credeam că se va ascunde după nori pentru muuuuult timp.

Cu ocazia asta vreau să spun „mulțumesc că mă faci să zâmbesc”. Și atât.

Bucuriile mari vin în doze mici. Și vin când sufletul are nevoie de ele.

La asta mă voi gândi acum. Și nicidecum la ziua „urâtă” care mă va aștepta de dimineață. Pregătită să mă atace … pentru că știe că nu mă voi descurca și că-mi voi pierde calmul … lăsând un drum deschis nervilor.

Azi nu. Că acuși e mâine. Iar azi e bine. E foarte bine.

Atât.

+ muzică.

23 de gânduri despre “Shuffle your mind [54]

  1. cum era aia cu „somedays you just have to make your own sunshine” 🙂 Fa sa fie la fel in fiecare zi, indiferent de ce sau de cine ti-e in jur – tot de tine depinde cum privesti. Asa ca daca vrei sa fii fericita, fii. Si gata. Tu esti mai importanta – n-au decat sa se agite altii pentru nimicuri – tu vezi dincolo de detaliile care oricum maine nici nu vor mai conta la fel de mult. Asa ca nervii nu-s o solutie, nici macar de moment. Sa ai o saptamana zen! 🙂

    1. Muuuulțumesc frumos pentru cuvintele încurajatoare oferite. Vin la fix și îmi dau o doză de bună dispoziție. 🙂
      Îți urez și ție asemenea, în caz că ai nevoie. 😀

      P.S. Îmi cer scuze de absența de pe blogul tău..

      1. Eiiiiii ce scuze 😀 La T pe blog e liber de orice. treci cand ai chef, timp sau n-ai altceva mai bun de facut. Si daca n-aud de tine o vreme vin eu sa-ti bat la usa nu-i problema. Nu arde nimic pe blog aici doar ne jucam cand avem chef si cum avem timp. Gasca se aduna cand si cum poate – nu e prezenta obligatorie, doar buna dispozitie si cheful de jucat 🙂 saptamana buna si linistita sa ai!

          1. Iar? azi toata lumea are o zi proasta? Eu am inceput cu o pana, un sef nervos, un dosar pierdut…si acum realizez ca nu mi-am notat pe nicaieri parola si userul pt blog. Si ziua inca nu s-a terminat 😀

            1. Iar. Și din nou. Se pare că azi vina îmi e aruncată în brațe. 😦 Și nu doar de o persoană…
              Păi ai postat comentariul cu un minut înainte de 12. Cum nu s-a terminat? 🙂
              Sau tu, ca o dukăniță ce ești, savurezi litere și cuvinte în miez de noapte. 😀
              Cât despre ziua ta proastă… think like this: nu e 13!

              1. doh, n-am vazut ora…da cand am inceput sa scriu era inca luni 😀 Uh, bine c-a trecut. sarim la marti – macar azi avem doar 3 ceasuri rele, lunea e rea in intregime 😛

                    1. „asking polite with a gun in your hand is always better than just asking polite” 😀 Eh, daca-s clienti si mai usor – they don’t matter that much – conteaza doar la nivel de perceptie cred. Zi ca ei si fa ca tine – zice o vorba din batrani 😀

                    2. Ehh… de-ar fi așa simplu. Dar când auzi că „amenință” că se duc la șefa… îți vine să zbang. Zău de nu. Și apoi, de ce cred clienții că șefii au puterea supremă? Habar nu am.
                      Dar da. with a gun everything seems possible.

                    3. Asta e o problema generala la romanul de rand – habar n-are despre ce e vorba asa ca intelege sa fie „deasupra” in felul acesta. „Amenintari” din astea primim si la noi cam la ordinea zilei. Uneori chiar le sugerez eu sa apeleze la asa metoda- in cazul nostru amenintarea suprema e cu „va dau in judecata” da-neeeee si lasa-neeeeee 😀 Si evident „traiasca bereeeea” ca altfel nu-mi explic de unde se nasc asa comportamente deviante atat de des 😀

                    4. Oh da :))) Că bine zici. Important e să se ducă ei undeva, să nu zic unde că’s o lady. În rest, totul e can can.

                      Eh, păi nu-și permit să plătească judecata. Haha. Cu asta chiar am fost rea. >:) Mwhaha!

  2. irinav0402

    Bine ai revenit! nu te lasa prada rautatilor, pur si simplu nu merita, lucrurile cu adevarat importante sunt inauntrul nostru. Ai grija de casuta ta si lasa soarele sa stea acolo, nu conteaza furtuna de afara 😉

Lasă un răspuns dacă dorești!

