Shuffle your mind [55]

Săptămâna asta, pot spune cu siguranță că a fost o săptămână nebună în care am trecut prin muuulte stări.

Acum da, e iarăși duminică seara. Iar eu am deschis laptopul doar pentru a scrie pe blog! 🙂

Am să arunc gloanțe de cuvinte. Am să scriu un shuffle mai amestecat decât aș putea fi eu, după zilele astea nebune.

Mâine încă mai e zi de muncă, dar mie nu îmi mai pasă. Indiferența mă va cuprinde. Deja a început de vineri. Ea va doar continua.

Așa că … let’s do it!

  • luni – nervii mi-au furat orice stare de bine, mi-au cuprins întreg corpul;
  • marți – nervii au continuat dar până la urmă problema s-a rezolvat … cu puțin ajutor primit;
  • miercuri – nici nu mai știu ce a fost, oricât m-aș gândi, mintea mea nu poate reacționa;
  • joi – a fost ziua „minune” în care mi s-a cerut demisia (am scris un articol despre asta);
  • vineri – m-am eliberat dându-mi demisia … și am intrat în starea de „looking for a new job”;
  • sâmbătă:

WP_20150523_001[1]

(Rețeta o găsiți aici)

  • duminică:

WP_20150524_19_15_45_Pro[1]

 

Vizita într-un oraș apropiat de mine, mi-a făcut ziua mult mai frumoasă. Și am „capturat” în poză umbrelele de pe străduța pietonală. Frumoase, nu am ce spune. Dar parcă au chemat furtuna.

Astfel că, când am ajuns aproape de gară s-a „instalat” ploaia, iar mai apoi furtuna. Noroc că am urcat în tren și am scăpat. Apoi, ajunsă în orașul meu, totul frumos. Până am coborât din tramvai și a început ploaia. Apoi furtuna. Iar umbreluța mea mică, care încape mai în orice geantă, și-a făcut de cap și s-a întors în toate părțile. Și uite așa, am făcut o baie, scurtă dar zdravănă. Dar nu e nimic. Din ziua de azi, iau doar ce a fost bun. Trec peste furtună … și aleg să rămân cu momentele minunate petrecute alături de umbreluțe și … nu numai.

Mă simt eliberată, mă simt altfel … mă simt ca și când viața mea începe iar. A luat-o pe un drum pe care nu credeam că o va mai lua vreodată. Un drum spre fericire.

Cum în orice rău este și un bine, consider că demisia mea, forțată așa cum a fost – e doar un pas spre mai bine, spre muuuuuult mai bine.

La urma urmei, asta trebuie să luăm din orice lucru rău – binele. Există chiar dacă noi nu îl vedem. Asta din cauză că privim strict răul și atât. Nu privim mai departe.

Acum, să ne lăsăm duși de val … pe ritmuri de muzică.

Don’t wake me I’m dreaming free, I’m dreaming free to no amends
Don’t break it, this perfect scene, where love is worth the fight

13 gânduri despre “Shuffle your mind [55]

  1. R.

    Buna seara,

    Ma bucur mult pentru ca ai facut ceea ce te va face mai fericita, ca ai scapat de monotonia care ne omoara pe toti. Pe toti care vrem ceva mai bun. Eu stiu ca meritai ceva mult mai bun si mereu am crezut ca o sa primesti asta. Astazi vad ca drumul tau spre fericire a inceput. Nu e tarziu, nu e nici devreme, e exact cand a trebuit sa fie, iar eu in umbra ma voi bucura pentru tine.

    Cu drag,

    R.

    1. Mulțumesc R. Credeam că nu mai îmi citești aiurelile dar mă bucur tare că încă mai ești pe aici, chiar și după atâta timp. Cuvintele tale mă fac să zâmbesc și îmi dau o stare de bine. Sper doar că și tu ești bine. 🙂

  2. irinav0402

    Asta chiar a fost o escapada foarte misto! Ai fost la Timisoara? 🙂 Am vazut la stiri ca a fost un festival al florilor in weekend, cred ca a fost tare frumos. Din partea asta de tara am fost doar la Alba Iulia o zi si prin Arad doar in trecere, mi-a parut rau ca nu am putut sa stau mai mult pentru ca arhitectura e foarte frumoasa in zona. Timisoara e pe bucket list de multa vreme 🙂 .
    O saptamana frumoasa iti doresc!

    1. Da. Ai ghicit. 🙂 Se pare că o să mă duc mai des pe la Timișoara. Daaa, în Piața Operei. Au fost un fel de arcuri cu flori. Foarte frumoase. 🙂 Și umbreluțele sunt pur și simplu încântătoare. Dacă mai vii prin partea asta a țării să mă anunți, că eu sunt de prin zonă. 🙂

      O săptămână superbă să ai Irina! 🙂

        1. Să fii un fel de „zen” cum îmi place mie să spun când e vorba de o situaţie nasoală în care calmul rămâne prezent. 🙂 Cum se numește cartea? 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

