Shuffle your mind [56]

Duminică, here I come! E timpul pentru un nou shuffle. Un shuffle la fel de nebun ca săptămâna asta.

Am să o iau invers. Muzica la început, shuffle pe urmă. Pentru că melodia asta mă înnebunește și la câte replay-uri îi dau, probabil s-a săturat de mine. Dar eu de ea, nu.

Pictez cuvinte … dar mai mult în mintea mea.

Pentru că îmi e destul de greu ca să le găsesc și să le aștern aici.

Săptămâna asta a început să fie o săptămână de genul în care îmi pasă tot mai puțin. Dezinteresul meu se simte extraordinar de mult. Și e mai bine. Chiar e mai bine.

Număr zilele până când mai trebuie să lucrez. Se scurg destul de greu. Și acum am impresia că o fac strict din obligație.

Dacă înainte îmi dădeam câtuși de puțin interesul … no more. Mă gândesc că deh, ce-mi mai poate face? :)))

În altă ordine de idei, vremea asta tare faină îmi aduce o stare la fel de faină.

Și îmi dau seama că, cu puțină comunicare – la momentul potrivit – ți se pot deschide uși. Dar, chiar și așa, îmi e super clar că nu poți avea încredere în oameni cu una cu două, oricât de multă încredere ar putea să transmită. Întotdeauna trebuie să fii precaut și să nu lași să se vadă nesiguranța.

Libertate încă o zi. De luni chiar. Sună bine bine de tot.

Iar eu îmi pierd cuvintele undeva pe drum. Ideile nu. Am o groază. Aș scrie atâtea … și scriu atât de puține. *dezamăgire*

Let’s smile, înghețata de fructe de pădure e genială.

Atât.

+ muzică. undeva mai sus.

18 gânduri despre “Shuffle your mind [56]

            1. Măcar îmi scot din cap cântecelul postat de tine ieri. Cu puișorul. Vaaai, toată ziua nu mi-a dat pace. :))) Pac dintr-o dată îmi venea în cap și cântam.

                    1. Ca să te enervez și mai tare :)) Glumesc. Îți dai seama că îmi adun puterile mele de zen și te calmez cu o farfurie cu frișcă drept în față. :)))

                    2. mai am…pe 1 iulie ar trebui sa trec la a 3-a etapa de mentinere – dar cred ca se prelungeste a 2-a – cea de slabire – ca nu cred ca reusesc sa ajung intr-o luna la 56 cum mi-am propus. sa vad cum se desfasoara „ostilitatile” si ma decid pe parcurs. dar, e bine 🙂

                    3. Off.. Mi-aș dori să pot să te încurajez.. dar din păcate am adunat câteva kg în plus 😦 Și încep să le urăsc. Dar nah, partea bună e că nu sunt așa multe.
                      Good to know that is ok. Așa să fie și de aucm înainte. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

