A mai rămas o zi + alte chestii

Mă apropii cu pași extremi de repezi de ultima mea zi în calitate de consilier vânzări la locul de muncă. Scap. În sfârșit scap. Să mă bucur sau să nu mă bucur?

A intervenit rutina. Celebra rutină. Cunoașterea unui loc mult prea bine. Cunoașterea clienților care vin iar și iar. Sau alții noi.

Mâine. Chiar mâine. O zi banală de joi.

Cine ar fi crezut că după atâtea zeci de articole mai mult sau mai puțin subtile, legate de locul acela … eu voi ajunge să fiu în situația asta? Deși îmi doream, nu mă vedeam făcând ce am făcut. Câteodată lucrurile se întâmplă … așa cât să îți facă rău dar mai mult bine.

În ultima perioadă m-am cam îndepărtat de blog, am scris rar și puțin. Am fost cam absentă … și prin alte meleaguri blogosferice. Dar, gata! De acum înainte timpul va fi disponibil și pentru mine.

Până acum a fost cu porția și era mereu amestecat cu nervi și stres.

No more stress! No stress.

Melodia asta a mai fost pusă într-un articol pe vechiul blog (articol care nu a fost copiat încă) => ăsta. Evident, a fost scris după o zi de muncă. Păi se putea altfel?

Dacă tot va urma liber, va urma și o continuare a copierii articolelor de pe celălalt blog. Că deh, tre’ să fie manuală … altfel nu se poate. Nu sunt compatibile sistemele între ele. În fine, răbdare și o să reușesc !


În altă ordine de idei, azi a fost ziua în care mi-a văzut fața poșta. Da! Poșta Română! Sunt o mega întârziată după cum bine se știe. Astfel că … abia azi am trimis premiile de la concursul meu de pe blog. Știu x_x … cine ar mai fi atât de întârziat ca mine? Sper că nimeni. 🙂

Cu ocazia asta, citesc ceea ce am ratat de pe blogurile câștigătorilor:

Laura CAna (de la care am ratat ultimul articol care e atât de fain); Vicențiu (care nu a mai scris din 30 mai, trezirea!); T’s Secrets (care zice că ne vedem joi și se face joi că nu a mai scris nimic … dar e cu iertare :P) și Irina (care scrie multe chestii interesante și pe care nu am reușit să le savurez așa cum trebuie).

Și nu doar de acolo citesc, doar că trebuie să îi avertizez cumva să facă o vizită la poștă cât de curând. Undeva pe vineri (19 iunie ’15) după ora 14 sau lunea viitoare (22 iunie ’15), tot după ora respectivă. Acuma sper că cei de la poștă sunt destul de rapizi încât să respecte preconizările făcute în dimineața asta. 🙂

Mai ales, că erau tare curioși ce conțin coletele. Eh, că doar nu trimit prafuri colorate?

Săptămâna viitoare voi avea suficient timp să fac un preview la premiile oferite, dar nu înainte să fie primite de câștigători!

M-aș bucura tare mult să fie ridicate la timp … și să nu se piardă undeva pe drum. 🙂 Așa că, poate aruncați un ochi pe aici … că avizul de la poștă vine când au ei chef. Se știe.


Totuși, ca să nu ziceți că ați venit pentru mai nimic pe la mine pe blog, am să las ca și recomandare o melodie superbă!

Because good music it’s good music anytime.


E miercuri. Încă e miercuri. Acuși e joi. Acuși e ultima zi. Acuși. Până atunci, mă pierd printre sunetele muzicii.

Că e tare bine, bine, bine de tot.

Și-am să revin, de mâine … mult mai des! Mai liberă! Mai … altfel! Mai … eu! 🙂

Beau ultima înghițitură din ceaiul „Crispy Dream” care mi-a încântat simțurile în timp ce scriam articolul.

Atât.

+ muzică mai sus.

11 gânduri despre &8222;A mai rămas o zi + alte chestii&8221;

  1. Chiar ma gandeam la premiile de la concurs si credeam ca s-au rătăcit pe undeva. In ultimele tale articole am observat frământarea ta legată de locul de munca si sper ca totul sa fie bine, sa nu mai ai nimic la suflet si iti urez multă gândire pozitivă >:D< Cu siguranța voi ridica coletul la timp si iti voi trimite un feedback hihi

    • Da, erau rătăcite la mine pe birou! 😦 Atât de rătăcite încât abia s-au ridicat de pe birou … în plicuri.
      Da da, am scris câte una alta dar eu zic că va fi bine! Mai ales că voi reuși să am suficient timp liber până la găsirea unui nou job. Mai mult timp pentru mine și nu numai.
      Mulțumesc de încurajare! Și da, aștept feedback-ul tău. Hihi 😀
      >:D<

  2. Hei, T is around – playing and all. Revine cu postarea promisa 😀 Doar ca are multe idei si prea putin timp pentru ele 🙂 Te pup si sper sa reusesc sa nu depasesc dead-line-ul de pe 19 😀

    • O. Super că T e around. Mai degrabă să fii pe fază cu coletul meu mega întârziat și micuț. 🙂 No problem, nu fug nicăieri. 😀 Te pupăcesc și sunt sigură că nu-mi vei urma exemplul întârzierii. 😀

  3. Pingback: JOI | T's Secrets
    • Mulțumesc frumos! Am să ascult melodia când ajung acasă de la ultima zi de muncă. 😀

      O să fiu și mai happy când o să văd pisicuța din Chateaul tău cum „miaună” de bucurie când vede că are un plic special pentru ea în colet. :*

Lasă un răspuns dacă dorești!

