Shuffle your mind [59]

Well, e duminică iar. E seară. Dar mâine chiar dacă e luni, nu mai e o zi de muncă.

Trag aer în piept, respir greoi și mă pregătesc pentru un nou shuffle. A mai trecut o săptămână în care s-au întâmplat atâtea … încât îmi simt gândurile „zdruncinate” iar eu adulemecată de un puternic zbucium.

Și atunci, aleg să mă refugiez printre cuvinte. Aici, unde pot să feresc de gura plină de venin a unora … unde pot să fiu eu fără să îmi fie teamă că voi fi prea dur criticată. Aici, unde mai simt măcar puțin parfumul „prieteniilor” … chiar de sunt doar online.

Dau drumul la muzică … fără versuri (e clar post-rock) … și încep un shuffle timid și parcă rupt.

  • ultima zi de muncă … joi;
  • vineri … începutul unui concediu pe perioadă nedeterminată;
  • aveam nevoie de o pauză … chiar aveam;
  • aveam nevoie și să scap de locul ăla vicios … pe care începusem să îl urăsc;
  • mintea mea o luase razna acolo, super tare;
  • acum încearcă să se mai limpezească;
  • sâmbăta îmi era posomorâtă … dar a avut grijă Irina, cu a ei scrisoare (link) să mi-o înfrumusețeze foarte mult și pentru asta îi mulțumesc;
  • am început un nou serial interesant „American horror story” pur și simplu întâmplător și îmi place;
  • are doza de horror care pentru mine e suficientă;
  • s-ajung și la duminică? sau să rămân undeva … vineri?
  • ziua de azi a fost atât de înțepătoare că simt un zbucium puternic rău de tot;
  • unii oameni pot să te înțepe acolo unde doare cel mai tare – drept în suflet;
  • și mintea mea începe iar să o ia razna;
  • sunt slabă;
  • nu fizic … ci mai mult psihic;
  • mă opresc;
  • ascult muzica și tac;
  • nu mai am cuvinte … mi-au dispărut;
  • așa cum îmi dispare și liniștea;
  • nu știu dacă sunt eu … sau poate nu știu ce să fac;
  • mai bine rămâneam în pat, urmărind „American horror Story” dorindu-mi ca cineva să sperie personajele zilei … exact ca în film, dar fără alte efecte negative;
  • pur și simplu sperieturi;
  • începe o nouă săptămână … închid ochii și ascult muzica.

 

Atât.

+ muzică.

16 gânduri despre “Shuffle your mind [59]

  1. irinav0402

    Multumesc mult pentru apreciere :* !
    „American Horror Story” e genial, am vazut si eu primele 2 sezoane… mi-a venit tare greu sa cred ca e facut de tipii care au realizat „Glee”, e o diferenta uriasa. La primul sezon am dormit cu lumina aprinsa o perioada 😀

      1. irinav0402

        Al 3-lea sezon e pus la pastrare pentru zile urate, ca e destul de addictive serialul si iar nu mai ies din casa 2 zile :P. Primele episoade au fost oarecum horror, dar pe urma mi-a trecut spaima. Mie doar de fantome imi e un pic teama pentru ca am o banuiala ca ar exista pe bune 😀

        1. Am văzut că sunt 4 sezoane și că al 5-lea apare în octombrie. So, ești în urmă cu 2 sezoane. E addictive, că m-am uitat ieri la două episoade și m-aș mai fi uitat dacă nu trebuia să plec. 😛
          După ce mă uit la chestii de genu’, mintea mea își face idei legate de fantome. Mă mai uitam la emisiunea aia cu fantome pe Discovery Channel și după, când mă întorceam la mine în cameră era mega atentă, să nu apară ceva de cine știe pe unde. :)))

          1. irinav0402

            Ups, se pare ca am serios de recuperat 🙂 , m-am luat cu Urzeala si Sense8, iar acum cu Silicon Valley (asta e ca Teoria Big Bang, tot cu tocilari dar cu mult f-word si foarte, foarte amuzant). Asa pateam si eu cu emisiunea de la Discovery 😀 😀 mi se parea ca se misca perdelele nu stiu cum sau ca se clatina salteaua de la pat aiurea dupa ce vedeam cateva episoade. Buhuhu 😀

            1. Da da. 🙂 Chiar așa. Mai ai de recuperat. Nu m-am uitat la nici unul din cele menționate. 😀 Mă mai uit la Devious Maids, e super tare, cu multă acțiune, momente funny și deloc funny, momente surprinzătoare .. doar că, e abia sezonul II și acesta e în derulare. So, aștept episodul săptămânal cu nerăbdare. 😀
              Buhuhu. Bine că nu te mai uiți, altfel mă vedeai pe mine undeva prin spate cu o farfurie de roșii. 😀

              1. irinav0402

                Am auzit de Devious Maids ca e bun, e pe genul Neveste disperate, si acela mi-a placut si mi-a parut rau ca s-a terminat. Am decis ca senzatiile tari sunt mai bune in doze mici, asa ca ma uit mai rar la chestii horror. Am fost sa vad Insidious chapter 3 si mi-e de ajuns pentru o perioada 😀

                1. E foarte bun. M-am uitat la Neveste disperate iar ultimul episod a fost pur și simplu so touching. Eu rar mă uit la chestii horror, mai ales pentru că mă sperie .. dar am dat de gustul serialului ăluia și parcă ochii mei cer mai mult. 😀
                  Nu am văzut filmul ăla dar după reacția ta, e pretty horror. 😀

                  1. irinav0402

                    Fata de Deliver us from evil nu e chiar foarte horror, dar vine un moment in care ma pun si eu in pat sa adorm si sting lumina, iar creierul meu zice: stii la ce nu ne-am mai gandit noi de mult? … la fantome 😀

                    1. Da da. Creierul nostru lucrează prea mult pentru noi când ne punem în pat, cu siguranță. Fix atunci ne gândim la „n” chestii … poate chiar și fantome. Dar, totuși … să nu le lăsăm să ne miște patul. 😀

    1. Da, sper și eu! Mulțumesc de încurajare! Cu siguranță. Am niște idei pe care doresc să le pun în aplicare aici pe blog. Am văzut că și tu ai revenit, mă bucur. 😉
      P.S. A ajuns coletul de la mine? 😀

Lasă un răspuns dacă dorești!

