Câteodată mai și scriu …

Cutiuța s-a gândit că ar fi cazul să mai și scrie pe blog. Nu de alta dar acuși va avea ocupație. Că doar ce? Liberul se duce. Am să spun mai jos și de ce. 🙂

Până una alta, T mi-a dedicat un articol care poate fi citit aici (link) și care mi-a plăcut mult de tot.

Iar eu, între timp am dat de muzică faină pe youtube.

Pur și simplu întâmplător … pe baza ultimelor mele ascultări. Presupun. 🙂

Nu e doar o melodie, e un album întreg.

Cutiuța iar se pierde printre gânduri și nu știe ce și cum să facă. Și de cele mai multe ori alege „tăcerea” … printre critici … și cuvinte nespuse.

Probabil că nu sunt în stare să scriu zeci de mesaje ca să fiu pe plac anumitor persoane. Dar poate că mi-aș dori pur și simplu să închid telefonul și să fiu într-un loc în care până și gândurile îmi dau pace. Așa ceva nu se poate. Trebuie să mă confrunt cu realitatea. Să ascult criticile. Să le aud dar să nu reacționez. Pur și simplu.

O săptămână de libertate, o oarecare libertate … fără job. Atât.

Că de luni începe o nouă aventură. Un alt loc. Un loc în care sper că mă voi descurca. Și poate în care programul îmi va oferi timpul liber necesar. 2 zile da, 2 zile nu.

O nouă încercare.

„If you want changes in your life, you need to be the change.”

Așa că, de mâine yoga.

Îmi aud tăcerea printre ale muzicii sunete.

Mă ascund printre aceleași false zâmbete.

Îmi e bine, nu am de ce să mă prefac.

Cum aș putea când simt al fericirii atac?

Câteodată mai și scriu … și-mi zic că îmi iau inima în dinți. De ce? Pentru că „Gândurile unui jurnal ruginit” merită o șansă. Ideea unei povești pe care o am de mai mult timp, aș putea zice chiar ani.

It’s time to do. 🙂

Atât.

+ muzică. mai sus.

22 de gânduri despre &8222;Câteodată mai și scriu …&8221;

  1. Felicitari pentru noul job, dar nu spera, fii sigura ca ai sa kick some ass :* ! Imi place mult-mult-mult „Strict Joy”, azi merge la marele fix cu vremea asta un pic mohorata din Bucuresti. Imi vine sa pun o paturica pe mine si sa ma culcusesc intr-un fotoliu cu asta in casti 🙂

    • Mulțumesc frumos Irina! Am să văd eu luni ce mă așteaptă acolo. Va fi o provocare pentru mine, mai ales că voi vedea extraordinar de mulți copii în acel loc și pentru că e ok să merg în blugi. După atâta timp de haine elegante, voi putea purta blugi la job. 😀
      Mă bucur că îți place. Chiar ar fi super, dar mă gândesc că „you have to work”. Aseară nu m-am pus la somn până nu am terminat de ascultat cele aproape 2 ore de muzică. :)) Și aici e vremea la fel… din păcate.

      • Ce frumos 🙂 ! Inseamna ca e o atmosfera mai degajata si mai distractiva, copiii nu au atatea drame personale ca adultii. Albumul ala o sa ma ajute sa ma dreg azi 😛

        • Eu sper să nu aibă! Copiii pot fi atât de imprevizibili câteodată. :)) Oricum, o să doresc să accept postul de la recepție. Că ăla de a îi supraveghea it’s not made for me. 😛
          Sper că te-a ajutat albumul azi, precum ai preconizat. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

