Tired & happy

IMG_1551

 

Am început strategic, articolul cu o imagine. Pentru că da, e motivul meu de fericire. E biletul de la un concert la care mă voi duce și bineînțeles că nu singură. Irina va cânta alături de mine for example Funeral of hearts (melodia asta mi-a venit prima în minte). 😀

Va fi prima mea întâlnire cu un blogger din sfera blogului meu și sunt happy happy happy.

Dacă mai vine careva la concertul din Timișoara, poate să mi se alăture. 🙂

Totuși, se pare că un astfel de bilet e greu de obținut dacă alegi să îl cumperi fizic și nu online. Ieri am fost în 3 locații și lipsea hârtia pentru bilete. Azi, în alte două și ca să vezi … fără succes. Până la urmă librăria Cărturești a binevoit să îmi dea bilet fără să comenteze și cu greu m-am abținut să nu cumpăr un CD cu muzică.


În altă ordine de idei, sunt tired. Da, sunt obosită. Deși am lucrat doar luni și marți iar ieri și azi am fost liberă … oboseala își spune cuvântul. Asta pentru că luni am lucrat aproape 13 ore și marți aproape 15. Am ajuns pe la 1 noaptea acasă înfometată gândindu-mă cum voi aduna calorii mâncând la ora aia.

Mi-am adus aminte de lipsa mea de curaj de a spune că nu e de mine locul ăla și că nu doresc să lucrez acolo. Doar am luat contractul pe care voiau să îl semnez ca „primaru” și am zis că vreau să îl citesc acasă.

Copiii sunt obositori, deși am ales altă funcție la acel loc de muncă … nu ești doar pe acel post. Ajungi să speli geamuri, chiar și să duci copiii la baie și să fii și Miky Mouse (mascotă) întrebându-te WTF are you doing there? Parcă trebuia să fii la recepție.

Încă nu am ajuns și eu în posesia a măcar unei poze în care sunt Miky Mouse dar cum fac rost, o să pun pe aici ca amintire. Să mă amuz de mine, nu alta. Că și așa din cauza asta cineva m-a tot poreclit ieri așa. :)))

Oh … dar norocul nu e de partea mea. Și îmi caut curajul ca să nu semnez contractul ăla și să le zic „this is not for me”. Mai bine încă puțină pauză decât într-un asemenea loc. Că doar nu îs fraiera nimănui, seriously.

Mai mereu e așa, nu știi unde te duci. Prima impresie e una … și când ajungi la locul faptei să lucrezi efectiv dai cu capul mai rău ca un om amețit.

Hai, curaj … și se poate spune și NU. Da-ul mâine va trebui scos din vocabular.

Pot fi și nesimțită … că doar ce? numai bunătate să am în mine?

Fu*k it and find somebody else!

Asta trebuie să am în cap mâine dimineață pe când mă duc la job. Poate dacă o repet de n ori, o să pot prinde curaj să o zic și live. Bineînțeles, folosind cuvinte frumoase. :)))

Asta e ceva de genul: de ce cutiuța lipsește de pe blog și de ce se joacă ea cu copiii care o dau la o parte? sau: de ce cutiuța a devenit Miky Mouse și face cu mâna în poze cu copilași de 1-2 ani?

Chiar așa, de ce ?


Îmi era dor de blog.


Melodia asta am mai recomandat-o cred că prin 2012 dar e totuși HIM și e Funeral of hearts. And it’s amazing … it will be amazing live!

Lasă un răspuns dacă dorești!

