Shuffle your mind [63]

Dear Sunday, today I’m not gonna delay you. I won’t let Monday catch you from behind.

Așa că, salutare ! Azi e duminică și nu e mega seară. De fapt, e mega noapte. Ceasul arată undeva pe la ora 1. And of course, azi am prins o frumușică zi de muncă.

Știu, prezența mea e împărțită în bucățele. Mai mult tac decât vorbesc sau scriu. Dar citesc. Măcar atât.

Let’s do a quick shuffle! Idei amestecate … ca într-o farfurie plină cu mâncare de tot felul.

Zbang!

  • good week or bad week?
  • nu mă pot decide;
  • e undeva printre;
  • și-mi smulg cuvintele … și le înfig într-un cactus;
  • are mulți țepi … prea mulți;
  • le las acolo … și mă imaginez de dimineață;
  • că eu dorm și dorm șiiiiiiiiiiiiiii rămân în pat până la ora xy;
  • dar nu, alarma mă va enerva fix de la 8;
  • și atunci, mă gândesc că simt cum timpul meu se face praf și cum săptămâna a trecut pur și simplu;
  • pierd șirul zilelor și cu greu îmi aduc aminte care zi din săptămână e;
  • prea mulți copii? oh! cu siguranță! și mulți atât de răi și micuți;
  • fac o gălăgie interminabilă și îmi vine să îi fac silențioși;
  • să își dorească să strige dar să nu se audă nimic, absolut nimic;
  • se poaaaate? neah;
  • ar trebui să îi las și eu baltă așa cum au făcut și alții;
  • că văd că și așa au regulile lor de plată … dar nu vreau să mă mai enervez, că m-am enervat suficient în data de 15;
  • vreau pur și simplu să mă bucur de nebunia de sâmbătă seara;
  • și să ascult muzică bună.

 

Atât.

+ muzică. (sursa: Youtube -> My subscriptions -> a fost adăugată recent)

repeaaaaat, again and again.

Lasă un răspuns dacă dorești!

