Shuffle your mind [68] – reloaded

I said calm down. I said CALM DOWN.

Ei bine, am scris vreo jumătate de oră, duminică, după 11 un articol destul de drăguț și amuzant. Yep, shuffle your mind [68]. Dar ca să vezi, am dat publicare și NIMIC. Tot textul dispăruse.

Și a rămas dispărut pentru că eu scriu direct pe blog și nu mă gândesc să dau un copy în vreun document word.

Dar am lăsat așa articolul. Alb. Fără nimic scris.

Toată chestia asta a apărut de pe noul Windows 10 la care am făcut upgrade de la 8.1. for free (fix duminică m-a apucat nebunia). Și pe Google Chrome (so fu*k you). Abia acum, când am vrut să rescriu articolul în alt mod am încercat să scriu de pe Microsoft Edge. Nu mă lasă. Pe Chrome aceeași eroare. Așa că, acum … long live Mozzilla Firefox. Noroc că am fost destul de inspirată să încerc… altfel mă dădeam bătută …So, articolul era altfel dar o să rezum într-un alt mod săptămâna care a trecut.

Eu – o mare absentă de pe blog. Nu doar al meu, ci și de pe alte bloguri pe care le citesc. Am un articol în pending de ceva timp. Mai pe scurt, ce mai, sunt un eșec.

A fost o săptămână plină … și asta  va fi și mai și. Evident, asta din cauza recuperării de la locul de muncă. Dar sper să scap cu bine din ea.

Și să fiu muuuult mai prezentă pe aici. For sure!

Surprise! Asta sunt eu după ce am împrumutat un papion. 😀

Și pentru că nici măcar melodia nu a apărut, va fi aceeași. Pentru că e suficient de nice încât să fie pe aici.

Atât. And I’ll be back soon. Hugs for all my readers.

But I guess no one will get to the end of this article…

5 gânduri despre “Shuffle your mind [68] – reloaded

    1. That’s why I’m gonna give you some hugs. Because of your big attention. >:d<

      Adevărul e că mă gândeam să șterg articolul, dar am zis să rămână ca amintire. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

