Shuffle your mind [69]

Hello bloggers & readers! Supraviețuiesc, chiar dacă absentez într-un mare stil. Dar nu pentru că așa mi-aș dori … ci pentru că timpul liber îmi e hain. Iar concentrarea mea zburdă … somewhere!

Am să continui acest shuffle, care e fix al 69-lea [exact ca terminația numărului meu de telefon. deși, poate avea oricând și alte conotații. dar e un simplu 69.] cu un cover genial. Intrând pe youtube, la subscribers văd videouri noi … interesante. Nu știam pe care să dau click prima dată, ca să îmi încânt urechile. Dar când o văd pe Katie Melua, mai încape îndoială?

E exact ce aveam nevoie după o săptămână în care moralul meu … tinde să atingă pământul.

Pur și simplu … simt că îmi găsesc liniștea ascultând o asemenea voce, transpusă într-o astfel de melodie.

Atât de tare … încât nu mai îmi pasă de toate chestiile negative adunate întreaga săptămână. Și au fost destule, că mai gata umpleau paharul.

Acum, shuffle-ul meu e ceva de genu’:

» I miss you while I listen to a „wonderful  life”…

» Muzica chiar îți poate face viața mai frumoasă … doar deschideți sufletul pentru a o simți; exact așa cum fac eu acum;

» Vreau să mă las purtată de val … poate e o reciprocitate comună; și chiar de nu ar fi, totuși momentele pline de zâmbete merită un loc special în cutiuța mea cu gânduri.

Cam atât …

[e 1:41 noaptea … dar nu-mi pasă că urmează o zi de muncă. pur și simplu trăiesc momentul. acest moment în care urechile mele zâmbesc. și oricum, dacă nu scriam acum iar ratam articolul.]

 [Because it’s a wonderful life. Don’t forget it!]

8 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [69]&8221;

    • 5 hours ago this version of the song was posted on youtube. / Acum 5 ore această versiune a melodiei a fost postată pe youtube. It’s new. / E nouă.

      Wow, it was hard for me to understand the last question. It’s a bad translation. I like the original version by Black. 🙂

    • Yeah. I do like the original version too! It’s a nice song. 🙂
      It’s ok.. I can correct your translate in romanian.. and if it helps, I can write my responses in romanian too.

      • I read quite a lot of Romanian blogs and sometimes Google Translate is fairly accurate, but other times it is not very good. I think it is nice to respond to someone in their language.

        I have been trying various translators, but they all give a slightly different translation. Sometimes languages just do not translate well.

        I am Scottish, there are some Scottish words that have no equivalent in English.

Lasă un răspuns dacă dorești!

