Shuffle your mind [72]

Duminică. De data asta noaptea. Pentru că și deoarece această duminică e working day.

Iar eu, fiind o super încăpățânată și dând la o parte semi-prezența de aici … nu doresc să ratez această zi.

Ca să vă arăt că vă primesc cu brațele deschise, mă transpun în … Minnie!

Minnie

Pentru că da, eu mă aflu în spatele acelui costum!

Poza e Fotoșopată (în Photoshop), în sensul că am folosit mult opțiunea de Blur și nu se vrea a fi nicidecum o operă de artă. Voiam doar să ascund peisajul ! Sunt anti-talent la modificat imagini, mai ales la 1 și ceva noaptea.

Ca să vă zic despre Minnie, zâmbește mereu iar fetițele o iubesc. Sar la ea în brațe și cu greu se dezlipesc de ea. Când i se face „dragă – dragă” (adică este mângâiată pe față), ea se rușinează. Face poze întruna și e mai mult ca sigură că va apărea pe facebook. A fost atenționată de acest lucru încă de când se perinda printre telefoanele care nu conteneau să facă poze. S-a simțit frumoasă, apreciată și iubită.

Dar a venit și momentul în care și-a dat „capul” jos și s-a privit în oglindă. Părul strofocat, privirea obosită, gâtul însetat … și singură într-o cameră de schimb, unde totul revine la normal. Realitatea lovește puternic. Întoarcerea la o muncă continuă era inevitabilă. Brusc, frumusețea, aprecierea și iubirea i-au dispărut complet. Au rămas doar urmele unei imagini … și atât.

Minnie – ascunde cu al ei zâmbet orice s-ar putea afla sub acea mască. E doar o mască pe care atunci când o dai jos, te lasă să-ți vezi trăsăturile, ochii, gura – întrebându-te: o fi zâmbet sau nu ? Și realizezi – e doar o mască. Tu nu zâmbești. Eu nu zâmbesc.

Deseos de Cosas Imposibles

Pur și simplu am simțit nevoia să ascult LOVDG și s-a nimerit a fi o melodie care îmi transmite multe.

În altă ordine de idei, săptămâna aceasta am fost la un interviu – pentru un nou job. Aștept răspunsul … sunt pesimistă. E mai mult o dorință puternică de a îmi schimba jobul. Și pentru că e prea puternică, am impresia că se va face bucățele. Mii.

Ca de fiecare dată când îmi doresc ceva.

Înghit în sec gândindu-mă la cum vor unii să te facă să recunoști ceva ce NU ai făcut. Vorbele sunt ca și false. Dar știi că e cuvântul tău împotriva cuvântului altuia … așa că, de unde șanse când cealaltă persoană o ține pe a ei?

Atunci, probabil ar trebui să mint. Ar trebui să recunosc că am făcut ceva ce de fapt NU am făcut, doar ca să fie bine. Pentru cine? Pentru mine? Nu.

Am să închei, e prea târziu …

Și am să zic că …

Dacă cuiva îi pasă de tine, ți-o arată. Nu neapărat că ți-o spune direct. Faptul că un simplu răspuns la un mesaj pe care îl așteaptă din partea ta contează … e clar că e o persoană care merită atenția ta. Nu oricine se stresează să afle cum ești, fie că ești bine sau nu. Nu oricine vrea să te îmbrățișeze și nu oricine ți-o spune. Așa că, dacă e cineva care dorește să te strângă pur și simplu în brațe, fără alte interese, lasă-l să o facă. Merită.

Eu am să te las.

6 gânduri despre “Shuffle your mind [72]

  1. Oh Yes – Good Luck with the job. When you go for an interview, before you leave home, you must stand with your feet slightly apart and push your fingers as high up into the roof as you can. When you are standing straight and stretched say „Yes!” – this is known as the Power Position (or the Superman pose)- it makes you feel good about yourself. (Although, I didn’t think Romanian girls needed any help with that.)

    1. Thank you so much for your words! I will do that thing at my next interview (I don’t know when it will be). I didn’t received any call from them. So, bad luck? Maybe. I should look better !
      „Yes! I can do it!” – seems to be more good for me. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

