Shuffle your mind [73]

Adaugă un articol nou.

Nou să fie dacă așa îmi cere WordPress-ul. 🙂

Oups, e noapte și e târziu. Well, da. Pentru că se anunță o duminică „full of work” iar eu nu am cum să scriu aici.

Voiam atâtea să scriu săptămâna asta și uite că … zero barat. Păi se poate așa ceva? Uite că da.

What a shaaame!Munca asta mi-a acaparat până și inspirația. Prea multă muncă oricum strică.

Oricum, îmi pleacă colegele ca pe bandă rulantă. I will be next, soon. I hope.

Chiar dacă, interviul la care am fost nu a fost urmat de un telefon de acceptare – eu nu mă dau bătută!

Cel mai bine e să iei totul ca pe niște noi experiențe, numai bune de pus în traista vieții.

Fiecare zi ar trebui să fie un moment de bucurie, iar dacă considerăm că nu merită să fie – atunci să facem să fie. Totul depinde de noi. Nu de persoana x, y sau z. Ar fi absurd să credem asta. Pentru că nimeni altcineva nu îți trăiește viața, doar tu. Astfel că, toate experiențele pe care le avem, fie că sunt negative sau pozitive – ne aparțin. Sunt ale noastre, pur și simplu.

Asta vreau să iau din săptămâna asta în care m-am pierdut printre zile. Experiențe noi.

Știu că articolul de acest tip, trebuia să conțină bulinuțe și n înșiruiri. Uite că nu sunt. Îmi fac un shuffle și totul se amestecă atât de tare încât „ce să aleg din săptămâna asta?”, devine un „oare ce s-a întâmplat cu mine săptămâna asta, pe lângă muncă?”.

Când ajung să văd lucrurile în modul ăsta nu-i a bun. E un semn că ceva nu e în regulă. Dar, aleg seara de vin – de vineri (interesantă potrivire) și zâmbesc. S-ar putea să fie săptămânală.

Și apoi, îmi adun momentele în care nu sunt bine și le închid într-un sac. Cuiva îi pasă de mine.

Cât despre formația asta care sună super bine, am aflat ieri. Și weekendul viitor mă și duc la ei la concert. Prea fain. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

