Somehow … I need a break.

E seară, e noapte mai degrabă … și nici nu mai știu prea bine zilele săptămânii. Simt că mă pierd într-un cerc vicios din care nu reușesc să ies.

Privesc temătoare ceasul, prea mulți de 2… și un 1 în față.

Când oare s-a pierdut totul? Când oare ceasul meu a luat-o razna? Timpul … a rămas același, ca întotdeauna, dar utilizându-l într-un mod atât de eronat, îl simt cum trece pe lângă mine. Mă salută și atât.

Îmi aduce aminte că a existat un 2012 în care eu scriam zilnic. 3 ani de atunci … cât de mare diferență poate fi.

Alegeri … greșite … mă duc pe un drum noroios, murdărindu-mă tot mai mult.Cum oare voi putea să îndepărtez acel noroi? În orice caz nu cu detergent … ar fi prea simplu! Aș avea nevoie de mai mult de atât. Aș avea nevoie de o pauză … să mă opresc și aleg un alt drum, în mod clar mai puțin noroios.

Because yes! Somehow … I need a break!

I need to color my life. Da! În mod cert! Culori puternice! Cât mai puternice și stridente. Să iasă oarecum din monotonie.

Îmi doresc ca mâine să fie azi și apoi, poimâine să fie ieri. Să recuperez ce nu a fost să fie.

Dar cum nu se poate îndeplini … îmi doresc să trăiesc azi ca și când ar fi doar azi. Iar mâine, o necunoscută variabilă printre picuri de zâmbete.

Suficiente culori? Lipsea tocmai verdele. Așa cum natura dorește să îl scoată parțial din peisaj. Dar am să-l iau eu … în toată aventura asta de colorare, îmi va fi extrem de folos.

Și apoi, doar o viață avem … de ce să nu o trăim? Adică chiar să o trăim, pe bune!

JUST DO IT!

A long way back to where we used be …

&

Mă pierd iar printre cuvinte … și știu că dimineața îmi va arăta același drum. Același fu*king drum.

Atât.

+ muzică mai sus.

4 gânduri despre “Somehow … I need a break.

Lasă un răspuns dacă dorești!

