Shuffle your mind [74]

Duminică, ai venit iar … și deja ești spre sfârșit. Uff! Bad Sunday! For sure!

I need to shuffle my mind.

Dar tot ce reușesc e să nu-mi găsesc cuvintele.

Toată săptămâna a fost extrem de nebună. Îmi este dificil să mă strecor printre zilele în care nu am lucrat, s-au dus ca și când nu ar fi fost.

Oboseala se tot adună … și nu mă duce nicăieri.

Mâine o iau de la capăt. Rutină.

Dar până atunci, îmi încânt urechile cu puțin mai multă muzică.

Și apoi, mă las purtată de simțuri … te chem și aștept să vii. Zâmbesc. E un drum lung. Dar vreau să cred că nu e imposibil. Nu ar trebui să fie.

Prezență instabilă …

Lasă un răspuns dacă dorești!

