Shuffle your mind [77] … a luat-o la vale.

Wohooo! Duminică unde ești? Răspunde-mi te rog! Nu-l găsesc pe „Shuffle your mind” cu numărul 77! – striga marți cu putere.

O liniște imensă și-a făcut apariția preț de câteva minute. Marți, și-a tras răsuflarea și cu îngrijoare a început iar să strige: Duminică!!! Wohoooo! Atât de departe ai fugit? Nici pe tine nu te mai găsesc?

Făcu o pauză de câteva secunde și apoi, cu o nervozitate maximă a spus: Mai dă-o încolo de treabă, unde ați dispărut cu toții? Acuma pe bune, de sâmbătă știu că nu are rost să mai întreb. Dar totuși, duminică?!? Da, atunci s-a pierdut „Shuffle your mind”. Trebuia să fie numărul 77. Apoi urma luni. Ah, da! Asta e. Luni l-a capturat. Sau nu. Știu ce s-a întâmplat!

Shuffle your mind [77] … a luat-o la vale.

Dar nu e nimic, eu îl voi salva! Tocmai de asta sunt Marți cel fermecat. Nu degeaba am 7 în 27! Știam eu că trebuie să fie ceva.

Dar totuși, de ce a luat-o la vale?

Wohoooo! Cristina, poate că știi tu! Sau ?!?

Haide Marți, că deja … o iei și tu la vale! Păi normal că știu. Pentru că au fost 3 zile pline de muncă. Nici acum nu știi că munca e cea care mă alungă de pe aici?

Dar, da. Într-adevăr … pot da vina cu ușurință pe zilele mele pline de muncă. În care mă trezesc dimineața și ajung noaptea. Și apoi, cu greu … prind două zile libere în care simt că oboseala se menține într-o formă acută. Dar îmi zic, că îmi revin. Și încerc să-mi revin. Am atâtea de recuperat … atâtea de citit, atâtea idei de scris. Și eu unde sunt?

Somewhere … but not here ?

Maybe.

Îmi propusesem să scriu cândva … noaptea. Dar așa s-a nimerit … că am prins cea mai lungă zi din toate. Și am lucrat de la 10 dimineața sâmbătă … până la 4 dimineața duminica! Și apoi duminica, zi de muncă … și apoi, da. Luni la fel! Doar că programul a fost mai scurt cu câteva ore bunicele.

Uite că planurile nu ies așa cum trebuie. De asta sunt bune articolele programate … pe care eu nu le am. Nu reușesc să le am.

Și tot așa … pierd șirul zilelor. Iar, gândindu-mă ce a fost săptămâna care a trecut … mă întreb pe bune, ce a fost?

Dar, e … cred că a 3-a duminică ratată.

Nu e nimic. O recuperez eu.

Pentru că, doar făcând ceea ce îți place … poți aduna fericire în suflet!

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

