Shuffle your mind [79]

Mi se pare că deja e luni. De fapt, calendarul asta îmi arată. Iar am ratat duminica, parcă a fugit de mine. Sau eu de ea, printre picuri de muncă.

Dar nu e nimic, sunt aici încercând să resuscitez un shuffle pierdut.

Că doar nu s-a pierdut de printre mrejele timpului. Sau cine știe …

Revin, întotdeauna cu aceeași dorință de a scrie tot mai mult, o dorință care îmi cuprinde până și simțurile. Și mă întreb de ce nu o fac.

De ce mă las pradă unui timp irecuperabil? Nu ar trebui. Ar trebui să iau inițiativă. O inițiativă din aceea în care eu sunt prioritară și nu munca, sau orice altceva.

Așa că, să înceapă shuffle-ul:

  • prea multă gălăgie, prea multă lume în jurul meu;
  • simt că nu mă regăsesc, simt că sunt pe un tărâm în care eu fac totul din inerție;
  • simt că oboseala mă acaparează dar nu mai are același efect;
  • poate devin imună;
  • cine știe;
  • zilele se repetă iar și iar;
  • se repetă pur și simplu … iar eu le las să se zdrobească sub ochii mei;
  • unde sunt?
  • sau sunt pe undeva?
  • ce fac?
  • pe unde mă pierd?
  • continui?
  • sau schimb situația?
  • prea multe întrebări la care nu am răspuns;
  • sau la care pur și simplu nu găsesc un răspuns … sau nu îl văd sau nu vreau să îl văd;
  • mai răsare din când în când un zâmbet;
  • mai apar și eu;
  • sunt prezentă dar și absentă;
  • de-ar fi prezența un lipici … aș fi mai mult eu, aș fi … și aș putea;
  • pașii umbrei mele mă urmează într-un mod greșit;
  • se pare că lumina o ia razna.

Atât.

+ muzică.

„Piesa „Strigăt mut” a fost compusă în anul 2014 și face parte din coloana sonoră a filmului „București Non Stop” în regia lui Dan Chișu. Din 13 noiembrie 2015 în cinematografe” @ youtube description

Sună atât de bine … prea bine. Sunt curioasă și de film.

Lasă un răspuns dacă dorești!

