Shuffle your mind [70]

M-am pierdut iarăși într-o zi de luni. Am ratat duminica. Aș putea să fac un transfer al acestui articol de duminică pentru luni. Dar, dacă ratez și lunea? Trec la marți? Nu… Așa că mai bine, îl fac să fie scris duminica cu rateuri pentru luni.

Că altă soluție îmi e greu să găsesc.

Să găsesc printre atâtea zile pline de muncă la care le pierd șirul. Și apoi, zilele libere se prefac în măști pentru ochii mei care fug de blog.

Dar revin, mereu cu aceeași dorință … dorința de a-mi face și a avea mai mult timp. Timp pe care mi-am propus să mi-l ofer mâine. Să arunc zâmbete, să stau cu o cană de cappuccino lângă mine și să savurez tot ce mai e nou pe aici. Pentru că da! Pentru mine sunt multe „noutăți” … 🙂

Lăsând toate astea la o parte, let’s do the shuffle!

Zbang!

  • stând așa cu mâinile pe tastatură, mă întreb oare ce să scriu iar gândurile îmi fug în mii de părți;
  • Mickey, Minnie, Donald … fuck it! No job today!
  • Aș vrea să îmi smulg toate gândurile pe care le adun de acolo;
  • stres și nervi … iar blogul meu nu e pentru așa ceva:
  • că deh, doar nu poate fi totul roz și frumos;
  • de fapt rozul nici nu e așa frumos;
  • albastrul câștigă întotdeauna;
  • … un loc în inima mea;
  • alegeri, explicații, neînțelegeri … what to do?
  • evit să caut un răspuns;
  • sunt nevoită să mi-l dau;
  • dar chiar și așa … mă ascund în carapacea mea și ascult liniștea;
  • unde sunt?
  • prezentul îmi e un haos;
  • arunc săgeți … sper că nu provoacă durere;
  • mă arunc și pe mine pe un vapor și mă duc departe;
  • dar te iau cu mine, ca pe un zâmbet;
  • un zâmbet pe care îl uit de multe ori dar tu mi-l amintești;
  • nu m-am pierdut cu totul, încă nu;
  • și sper că nici nu o voi face;
  • caut un răspuns dar nu-l găsesc;
  • sufletul îmi spune să aștept … și atunci, aștept.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

