Shuffle your mind [71]

Duminicăăăăăă, here I come! Working again … dar uite că fac cumva să apară articolul ca prin magie duminica!

De ce? Pentru că m-am săturat să îl tot amân, de parcă ar asta ar merita: să fie scris cu întârziere repetată. Nu. De data asta nu.

Săptămâna asta am adunat multe supărări în sufletul meu, oboseală fizică și multe altele. Dar NU! Nu vor și ele parte din shuffle. Vor fi doar trecătoare pe aici, ca și când nu ar fi fost.

De asta, doresc să scriu despre cum zâmbetele pot fi aduse în suflet de cineva drag și am să dau o pată de optimism spunând ca în următoarea melodie:

Stop, try again

Don’t be afraid to follow your heart

În mod cert, după o astfel de melodie starea nasoală prinde culoare. Trece de la acel alb/negru trist și depresiv. Because I need to stop and try again.

My life is beautiful as simple as it is. Și așa ar trebui să fie în fiecare zi, indiferent de ce se întâmplă în acea zi.

Vreau să adun bucurii nu depresii.

Vreau să mă ridic iar și iar de jos dacă voi cădea.

Merit mai mult. Chiar merit. Că dacă eu nu aș crede asta, nu aș avea cum să urc. Aș coborî la nesfârșit.

So, ca un scurt rezumat al acestei săptămâni: merit să încerc să fac să îmi fie mai bine, pentru că doar așa sufletul meu va zâmbi.

Astfel că: îmi aștept bucuroasă un CD player ( ) pe care mi l-am dorit atât de mult și pe care am îndrăznit în sfârșit să mi-l fac cadou! Eu încă mai folosesc CD-urile și rareori mai cumpăr, că deh … nu-mi pot stăpâni mâinile. Not in this case.

Așa, pur și simplu. Pentru că bucuriile mari vin în doze mici și atunci când nici nu le aștepți sau nu le plănuiești.

Zâmbește, că-ți stă atât de bine! Zâmbește, că așa te vreau lângă mine.

Replay la melodie.

E duminică. 12:07 AM.

O nouă zi de muncă se anunță. I don’t care anymore.

Atât.

+ muzică prin articol pe undeva.

3 gânduri despre “Shuffle your mind [71]

Lasă un răspuns dacă dorești!

