Vineri … please take me home.

Vineri … încotro o apuci? Unde te duci? De ce nu mă duci și pe mine acasă? De ce mă lași să consum orele muncindu-le?

E atât de frumos afară. Prin puținele geamuri, văd cum lumina puternică a soarelui încearcă să mă cheme. E un strigăt mut.

Îl simt de parcă mi-ar străpunge inima. Și-o face. Lăsându-mă prinsă într-un joc în care nu găsesc următorul nivel. Sau poate sunt doar la același nivel de atâta timp?

Sau poate pașii mei sunt atât de mici încât am muuult de mers?

Privesc în jurul meu și nu mă regăsesc. Dar, îmi zic, până la 12 noaptea poate scap. E vineri totuși, de ce aș scăpa?

Oamenii sunt indiferenți. Doar mâine ei nu vor lucra. Eu da … Încă o zi de sâmbătă ratată.

Mi-e dor să simt libertatea weekendului în fiecare săptămână.

Mi-e dor de ziua de luni, așa cum o știm cu toții „nedorită”.

Mi-e dor de mine. Da, de mine. Mi-e dor să mă bucur de mine. Mi-e dor să fac lucrurile care îmi plac atât de mult fără să îmi pătrundă în gânduri și-n trup rutina asta obositoare.

Îmi doresc să mă eliberez … I hope I’ll make it one day. Sooner. Not later.

Să mă reîntorc la muncă, fără chef. I have to.

Atât.

+ muzică.

We’re always running away and we don’t even stop to think about it
The worlds in our hands
They don’t need to understand.
We do it our own way, no matter what they try to say about about it.
We’ve got our own plans
They don’t need to understand

Lasă un răspuns dacă dorești!

