Shuffle your mind [73]

Hello hello! Duminică. Ce mai faci? Iar mă chemi la tine? 🙂

Uite că am venit să semnez prezența și să fac un shuffle de shuffle, că doar mi-am făcut poză cu Moșu’. Care Moșu’? Eh, ia să vedeți și să vă amuzați.

IMG_1812

Ho ho! Am pus câteva kilograme pe mine și gata! Durdulie, plină de cadouri … Hah!

Dar hai să revin pe ale mele meleaguri și să … adun săptămâna asta într-un borcan și să o las acolo!

Că așa e cel mai bine. 🙂

O frumoasă vizită într-un loc cu prăjituri vegane, m-a făcut să spun yummy, garantat!

Ce savarină, ce diplomat … asta e muult mai bun. 🙂

WP_20151202_14_25_30_Pro[1]

O să pregătesc mâine un articol cu niște poze dulci, așa ca și desertul pe care îl voi face și eu și voi descrie sunetul muzicii auzite în boxele noului mini sistem. 🙂 Că da, Moșu’ Cristina (adică eu) a venit și pe la mine.

Chiar dacă în seara asta, „mi-am făcut de cap” un gofre, așa cum am mâncat când eram mică. Eh, noroc cu gheretele astea de sărbători. Să vă fac poftă? Vă fac. Și vă invit la un gofre dacă sunteți prin zonă. 🙂

IMG_1803

Un mod plăcut de a evita neplăcerile cauzate de muncă, e să îndulcești săptămâna!

Așa că, pe mâine.

6 gânduri despre “Shuffle your mind [73]

Lasă un răspuns dacă dorești!

