Sweet music :)

Hello readers!

Cum spuneam în articolul de ieri: O să pregătesc mâine un articol cu niște poze dulci, așa ca și desertul pe care îl voi face și eu și voi descrie sunetul muzicii auzite în boxele noului mini sistem. (ups, it’s over 12 o’clock)

Pozele dulci vin de la un desert mega delicios și sănătos care poate înlocui foarte bine micul dejun.

Rețeta se găsește foarte simplu și ușor aici (link).

Iar pozele mele … tadam!IMG_1827IMG_1828

Mi s-a părut că e mai ok așa și că arată muuult mai cool. Anyway, it’s yummy. Și da, e puțin mai roz pentru că în supermarketul de unde am luat gelatina, well … nu am găsit numai roz sau albă. Și am preferat-o pe cea roz. 🙂

IMG_1833

Ușor de făcut, merită încercat! Mai ales că nu conține pic de zahăr. Văzusem că pe instrucțiunile gelatinei scria să pun 2 linguri de zahăr, well … nope! nu le-am pus. Am ales siropul de agave ca înlocuitor. 🙂

Și acum … tadam. My new music sound:

IMG_1830IMG_1831

Acum îmi pot asculta cu mai mult drag cd-urile pline cu muzică încântătoare. Nici au ajuns toate în poză, dar nu e nimic… vor ajunge pe rând în sistem. 🙂

Sunetul este superb !

Îmi doream atât de mult așa ceva … atât de mult, încât mi-am îndeplinit dorința. Pentru că doar așa, îți poți crea bucurii. Făcându-ți visele realitate.

Muncești, muncești … și iar muncești, ca o rutină anostă. Și atunci, de ce să nu te bucuri măcar așa de roadele muncii?

Nu ajungi nicăieri doar muncind. Așa ca un robot. Pur și simplu.

Știi că trebuie să te trezești dimineața. O faci cu greu. Știi că trebuie să mergi la muncă. Nu e nimic. Dar mai știi că nu faci acea muncă din plăcere. Și atunci da, știi că e o problemă.

But anyway, there is sweet music that can save you again and again.

Like this:

P.S. Nu doresc să fac poftă cu absolut nimic. 🙂

Lasă un răspuns dacă dorești!

