Shuffle your mind [75]

Hei, Cristina! Unde ai dispărut? Chiar așa, e luni seara și tu …

Chiar așa, și eu ce? Unde am dispărut?

De fapt, e trecut de 12 … și e marți.

Zilele trec de parcă nici nu ar fi, pentru că libere sunt tot mai greu. Iar weekendul … muncă continuă. Dar nu aici, pentru că aici am lipsit cu desăvârșire. Și apoi, o zi de luni liberă. De dimineață iar la muncă. După încă o zi. Apoi apoi de sărbători liberă… 4 zile. Cine ar fi crezut că o să ajung în situația de a munci pentru a avea liber când alții au așa… că e liber conform Codului Muncii.

Dar asta e, îmi spun că ianuarie, anul viitor îmi va aduce ceva mai bun.

Știi cum e? Speranța moare ultima. Da da. Speranța aia în care îmi zic că voi avea mai mult timp să scriu dar și să citesc. Un timp al meu, în care să mă pierd … departe de orice „deranj” din lumea asta reală … în care eu mă regăsesc mai mult decât trebuie, acolo unde nu ar trebui.Îmi adun cuvintele și le amestec iar și iar, de parcă ar fi un compot din fructe amestecate, rău de tot. Și am impresia că încurc fructele …

Poate nu e o comparație prea potrivită … sau poate e.

E atât de târziu, iar somnul meu s-a ascuns pe undeva …

Așa cum mă ascund și eu printre muzica de pe noul CD cumpărat, așa pur și simplu … fără să îmi propun asta.

La capătul lumii e mai verde în vie
Sunt zâmbete gratis, au culori și magie
Ce-o mai fi pe la TV?! Cine știe?
La capătul lumii e-așa cum îmi place mie.
Dar sună bine. Câteodată e nevoie să ascult și chestii mai soft. Că ajută. Pentru că mă ajută.
Și-mi spun că am să revin, mai des și mai curând … și-o zic … dar sper că voi reuși și să o fac. Așa cum am reușit să reintroduc în programul meu haotic … sala de fitness.
Starea de bine apare atunci când faci lucrurile care îți aduc o plăcere sufletească și fizică în același timp … provocându-ți zâmbete. Zâmbete care țâșnesc cu putere dintr-un corp aparent obosit dar care luptă să fie mai vesel, mai fericit.
E al 75-lea shuffle. Și parcă ideea inițială și-a pierdut bulinuțele … dar sunt atât de invizibile încât nu se văd.
Oricum, și eu sunt cam invizibilă pe aici. Și nu doar aici.
Atât.
+ muzică, mai sus.
Lasă un răspuns dacă dorești!

