Shuffle your mind [76]

Hello Sunday! De fapt, era duminică când am început să scriu articolul. Acum e… never mind. Anyway, e noapte.

Timpul trece ca și când nu ar fi. Și parcă îl simt tot mai apăsat …

Cuvintele sunt absorbite tot mai tare și mai puternic, de aceeași dorință de a scrie …

Le pierd într-un mod absent. Așa cum mă pierd și eu.

E al 76-lea shuffle și e ultimul din acest an. Chiar și așa, nu a scăpat de întârziere.Săptămâna cu 4 zile libere a fost așa, drăguță … dar parcă nu a fost suficient cât să mă simt odihnită.

WP_20151227_21_53_21_Pro

Dar, așa pe final de săptămână … un ursuleț mi-a fost azvârlit în brațe. Și e atât de drăguț … mai ales că, a fost oferit de o persoană dragă mie.

Trebuie să cauți zâmbete în lucruri simple iar fericirea în suflet, prin lucruri la fel de simple. Nu avem nevoie de bogății materiale și nici de obiecte valoroase pentru a ne simți bine. Trebuie să privim mai departe de tot ce poate fi „rău” într-o săptămână cu muncă adunată printre. Trebuie să fim noi, pur și simplu noi … așa cum suntem. Iar dacă atingem mâna care trebuie, vom știi că am făcut un pas către un drum pe care trebuie să-l urmăm. Așa pur și simplu.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

