Working mode: not free today

E 1. „Minunatul” 1 pe care pentru prima dată îl lucrez. Am trăit s-o fac și pe asta.

Știu că alții oricum lucrează și nu e mare lucru … dar având în vedere locul meu de muncă, e ceva gen „cum să fie deschis azi?”.

Ei nah, asta e. Am început să devin insensibilă. Îmi sorb ceaiul negru din dorința de a mă trezi și, scriu primul articol din an fix de pe calculatorul de la job.

Nu, nu am de gând să fac asta tot anul. Pentru că în curând îmi număr zilele în care voi mai fi aici.

Până atunci, dau muzica tare (anyway, cine mai vine la ora asta?!?) și mă prefac că muncesc. Deh, nu am chef de nimic.

Deschide fereastra,
e aerul închis de minciuni, gânduri negre, fapte de nedescris.
Am trăit nopţi albe
ca să îmi găsesc drumul,
am avut zile negre pentru altul şi unul.

6 gânduri despre &8222;Working mode: not free today&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

