:)

Devin insensibilă. Adun calmul în mine pentru a fi un „zen”. Privesc cu nepăsare în jurul meu. Încă o zi petrecută la muncă. Rutină.

Nu-mi mai pasă. De data asta chiar nu-mi mai pasă.

Adun tot ce e mai bun. Pentru zile mai bune.

Zâmbesc. Și-n gândurile mele „malefice” arunc săgeți.

Am mai recomandat melodia asta, dar varianta asta acoustică sună pur și simplu genial.

‘Cause fear in itself
Will reel you in and spit you out
Over and over again
Believe in yourself
And you will walk
Now, fear in itself
Will use you up and break you down
Like you were never enough
Yeah, I used to fall, now I get back up.

. . .

The beauty is
I’m learning how to face my beast
Starting now to find some peace
Set myself free, yeah

2 gânduri despre “:)

Lasă un răspuns dacă dorești!

