Shuffle your mind [77]

E duminică iar eu scriu primul shuffle din 2016. E al 77-lea. Un șapte dublu care mi-a atras atenția.

Prima zi liberă din 2016. O zi în care nu am muncit dar nici nu am făcut atât de multe lucruri – conform planului meu „only in my head”.

Dar nu e nimic, recuperez mâine. 🙂

Pentru că, așa cum ziceam în articolul de ieri, sunt un „zen”. Și tocmai de asta, încerc să am un calm ieșit din comun și mai ales, să zâmbesc.

Dar hai să îmi amestec cuvintele și să fac un shuffle care se întinde pe 2 ani, că deh, cuprinde zile din 2015 și din 2016.

  • bullets are back, yuhuuuu;
  • I don’t give a fu*k about my job, better;
  • așa că, ce aș putea spune?
  • începe să nu-mi mai pese, tot mai mult;
  • iau lucrurile bune și e mult mai ok;
  • nu mai adun supărări sau nervi;
  • le am, dar pe cât posibil le arunc acolo unde trebuie … ca să nu mă mai deranjeze;
  • așa am făcut și săptămâna asta;
  • și m-am simțit într-adevăr altfel;
  • și apoi cică a fost vremea unui nou an, și am fost prezentă la artificii;
  • dar tot mai bun a fost vinul de la 3 dimineața;
  • eh, dar cel mai important, nu am mai fost o întârziată și am reușit să scriu atunci când a trebuit ultimul articol din an;
  • that’s good, încep să îmi revin … și să adun prezență;
  • mai am de lucrat dar, I know it’s a good start;
  • și va fi o continuare și mai bună;
  • printre abdomene și voință.

Atât.

+ muzică.

2 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [77]&8221;

  1. 7 lângă 7, cred că aștepți 2017 🙂
    dar nu te grăbi, anul acesta se anunță a fi ”mai mare”!
    ce job ? cui îi pasă….banii contează 🙂
    .
    așa să faci, să-ți pese numai de lucrurile ce iti aduc plăcere.
    .
    P.S. te pup și La Mulți Ani ❤ :v :-*

    • Nu nu. Ei, nici chiar așa. De unde atâta grabă? 🙂

      Banii contează, dar pentru asta trebuie să suporți locul de muncă…

      Normal, păi altfel cum? Mi-aș face rău singură. 🙂

      P.S. La mulți ani și ție! Că tare demult nu ne-am mai citit. 😀

Lasă un răspuns dacă dorești!

