Random title & feelings

Alerg printre cuvinte și stări …

Nu mă regăsesc …

Drumul mă îndreaptă către același traseu … același și ireversibil.

Pașii îmi sunt înceți iar gândurile incerte.

Unde e schimbarea mult așteptată? Sau încă mă așteaptă? Ea nu are cum … doar eu pe ea … și mi-e teamă să nu o aștept în zadar.

Am nevoie de o doză de optimism … pentru o stare de bine.

It will be …

Sunt eu, aceeași eu care fuge stând pe loc.

Atât.

+ muzică. o nouă melodie de la Nate Ruess. Nice !

Lasă un răspuns dacă dorești!

