Shuffle your mind [81]

Hello! De pe noul meu laptop și da, liberă.

Am cam lipsit zilele astea și din motive tehnice, ultimele mele articole au fost scrise simplu, pe hârtie – cu stiloul.

Ofertă specială! Ofer hârtiile cu ultimele mele două articole, cui le dorește.

Eh, just having fun. Nu că le-ar vrea cineva. Dar eu tot nu le arunc. 🙂

Nu mai zic că e duminică, devine rutină. E sfârșit de zi. Iar eu, ca de obicei las totul pe ultimul moment.

Da’ știi cum zic, să cânte muzica!

  • prezență. din nou;
  • cu forțe proaspete de a fi mai mult activă; bineînțeles … în limita timpului disponibil;
  • îmi lipsea atât de mult … să fiu iar aici în modul ăsta clasic de pe calculator;
  • pe telefon totul e prea mic …;
  • back to gym;
  • corpul meu striga după ajutor și am zis să i-l ofer; striga mult prea tare ca să îl pot ignora;
  • crazy days at work;
  • devin tot mai nepăsătoare;
  • vreau să scap cât mai curând;
  • I need to free myself;
  • and I will do it, for sure;
  • printre altele, am să dau puțină culoare cu mult doriții ursuleți din jeleu făcuți de mine;
  • yep, healthy ones;
  • am să le dedic chiar un articol pentru că … merită;
  • bineînțeles, asta după încă câteva teste;
  • așa că … ofer fiecărui cititor câte un jeleu;
  • să vă îndulciți … dar nu cu zahăr, ci cu miere;
  • crazy week? no problem! Ursuleții din jeleu vă ajută să zâmbiți instant.

 

P.S. Fructele de pădure sunt geniale.

P.P.S. Data viitoare vor arăta mult mai fain. 🙂

IMG_1853IMG_1854

Lasă un răspuns dacă dorești!

