Shuffle your mind [82]

Se face că e luni. Se face că iar am ratat duminica. Se face că lucram.

Dar nu e nimic, acum sunt aici … gata să pun în cutia mea cu amintiri o săptămână care a avut și zile frumoase, momente frumoase.

Vreau să aleg printre picurii de oboseală  avuți, clipele care au creat zeci de zâmbete.

Asta e rețeta pe care o voi folosi în acest shuffle. O rețetă care adună doar ingrediente dulci, fără calorii.

Așa că, let’s start the shuffle!

  • îndrăzneală printr-un cappuccino dulceag, i-am adulmecat gustul strop cu strop;
  • a fost bun, pentru modul în care l-am savurat;
  • privirea-mi fugea așa cum și gândurile mele au făcut-o;
  • întreaga săptămână am simțit că am zburat, cu ale mele aripi inexistente pe care mi le-am creat;
  • e bine că măcar visele sunt gratis;
  • și pot visa atât de mult cât îmi doresc, printre zâmbete;
  • simt cum o iau razna și-mi place să mă las dusă de val;
  • pe un tărâm pe care vreau să-l cunosc tot mai bine;
  • aleg clipe și le adun în suflet, unde le stă cel mai fain;
  • le păstrez pentru atunci când mi se face dor;
  • sunt aici printre absențe;
  • vor mai urma și altele;
  • dar voi reveni mereu … în acest loc în care mă regăsesc, și-n care pot fi eu;
  • așa cum sunt … pur și simplu;
  • printre cuvinte;
  • am să iau stiloul și-am să scriu;
  • că-mi place;
  • unde mi-e munca și oboseala?
  • am și uitat de ele, rețeta mea a funcționat.

 

Atât.

+ muzică.

& live version:

Vreau să te strâng în brațe cum nimeni nu te-a strâns.

4 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [82]&8221;

    • Bună ziua!

      Nu mă deranjează absolut deloc. Îmi place să descopăr bloguri, oameni noi. Am să trec pe la tine cu siguranță!

      Mulțumesc de apreciere.

      O zi frumoasă și ție.

      Cu drag,
      Cristina

Lasă un răspuns dacă dorești!

