Shuffle your mind [84]

E duminică. O duminică simplă în care eu reușesc să fiu aici … să citesc și să arunc câteva cuvinte răzlețe într-un nou articol, al 84-lea shuffle.

Sunt eu, într-o formă banală în care gândurile mele o iau razna. Iar.

Nu le pot stăpâni, așa cum nu-mi pot stăpâni simțirile care devin tot mai puternice.

Mă las dusă de val fie că e bine sau nu.

E un risc pe care mi-l asum. Altfel, probabil aș fi rămas la stadiul „ce-ar fi fost dacă … ?”.

Nu vreau asta. Vreau să fiu eu, fără să trebuiască să mă feresc sau să mă ascund.

So, let’s do the shuffle.

  •  săptămâna asta am revenit pe meleagurile românești, acasă;
  • și am revenit la muncă, fără drag;
  • dar ce am să iau din săptămâna asta? ultima parte;
  • ultima parte în care m-am simțit fericită cu adevărat;
  • simplu și frumos;
  • și aș vrea să cred că nu e un simplu vis din care trebuie să mă trezesc;
  • sau poate ar trebui să mă trezesc la realitate … ce e prea frumos e ca o poveste dintr-o carte;
  • who knows?
  • poate „e ceva în aer”;
  • poate e ceva cu mine;
  • poate o iau și eu razna, nu doar gândurile mele;
  • aleg să cred în prezent pentru ca în viitor să îmi fie bine;
  • de greșesc am să aflu eu cândva;
  • dar până atunci, mă bucur de ceea ce pot avea.

Atât.

+ muzică. o nouă melodie de la Travka, care sună genial.

 

3 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [84]&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

