Shuffle your mind [85] – varianta ’29

Ieri duminică. Azi luni. Cert e că am ratat iar duminica. Din prea multă muncă. Dar nu e nimic, am venit azi cu o super variantă a shuffle-ului. Este vorba de varianta ’29. De ce tocmai 29? Pentru că e o zi unică ce apare o dată la 4 ani și e fix a 29’a.

Și atunci, cum am ratat un shuffle am zis că ar fi bine să îl fac să fie mai special.

Cu ocazia asta mi-am adus aminte de articolul scris fix acum 4 ani, pe vremea când scriam zilnic.

Azi fă cât pentru 4 ani (link).

Am să copiez câteva rânduri de acolo, pentru că mi-am adus aminte cu drag de ele și-mi plac.

Haide să ne lăsăm duși de val, uitând vechiturile din gânduri privind cu încredere către un viitor mai bun pe care să-l facem noi! Se poate, știu că se poate. Și nu în orice caz cu „nu pot” pentru că este o vorbă: „nu există nu pot doar nu vreau”. Și câteodată cât de adevărată e.

Am să mă las și eu dusă de val, în această schimbare care are loc în viața mea. Și-mi face zilele pline … de muncă. Dar, am să iau partea bună din ele – își vor reveni la normal iar eu voi avea weekendurile libere. Și cu siguranță mult mai bune!

Da, mi se întâmplă să am parte de pesimism în viața mea și-l am, îl recunosc chiar dacă nu îl dau la o parte așa cum ar trebui. Probabil că nu am destul curaj ca să-i spun să plece, așa cum ar fi fost mai simplu.

Cât despre acel pesimism, se pare că anul ăsta e cu noroc. De ce? Pentru că am reușit printre picuri de ploaie, să adun optimism în viața mea. Și știți ceva? E atât de bine încât toate oboselile se evaporă printr-o îmbrățișare caldă.

Azi fă cât pentru 4 ani și iubește-ți viața pe care o ai. Fă-o mai veselă și nu uita … nu doar azi e o zi bună. Toate zilele sunt la fel de bune. Și dacă ai impresia că nu ar fi … check it again. You can make it a good day ! Începând chiar de acum.

Ca să finalizez articolul care și-a pierdut starea inițială, am să recomand aceeași melodie. Pentru că e superbă și vreau să devină o rutină a oricărui an bisect.

Dar nu mă grăbesc, următorii 4 ani vor fi atât de frumoși încât vor trece încet. Așa, cum un melc trece drumul.

Happy days, here I come. Think positive! Always.

3 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [85] – varianta ’29&8221;

Lasă un răspuns dacă dorești!

