Shuffle your mind [86]

Hello! E duminică iar eu încerc să fiu prezentă, cu ajutorul telefonului.

Așa, măcar puțin … cum pot. 🙂

Asta pentru că mi-am început ziua cu bagaje și un drum care pare a nu se mai termina.

Se anunță a fi o primă delegație la noul job interesantă. Deși, știu că îmi va fi greu să mă acomodez într-un oraș în care îi cunosc doar gara. 🙂

Experiențele mele au început odată cu călătoria pe care am avut-o la Paris.

Dar, deh … 5 zile nu e un timp prea îndelungat. We’ll see how it will be.

Târgu Mureș poate fi un oraș interesant.

Așa cum a fost și săptămâna care a trecut.

Dar, hai să fac un mic shuffle. Să nu mă abat prea mult de la ideea inițială a acestui tip de articol.

  • aleg părțile bune printre grabă, între două joburi. O ultimă intersectare … cred;
  • adulmec schimbarea cu o poftă de nestăvilit;
  • încerc să lupt ca totul să fie o reușită;
  • altfel cum aș putea schimba în bine o traiectorie care părea că se duce în direcția greșită?
  • dar va fi altfel;
  • simt asta și atunci când te strâng în brațe, încurajată fiind că fac alegerile potrivite;
  • te-am ales printre incertitudini dar acum, sunt sigură că ales cum trebuia;
  • și știu că, atunci când mă voi întoarce, o voi face cu drag … pentru că tu vei fi acolo să mă primești;
  • e 7 fix, întuneric parțial luminat de niște becuri răzlețe iar eu undeva printre Cluj și Târgu Mureș încercând să scriu cu diacritice;
  • radioul încearcă și el să găsească o frecvență cu greu;
  • gândurile mele se îndreaptă spre o dorință de a fi mai prezentă pe aici și la organizarea unui concurs;
  • pentru că acuși se adună 6;
  • 6 ani de când scriu;
  • e un număr frumos și am să îi potrivesc un concurs la fel de frumos;
  • cu drag.

Atât.

+ muzică.

Lasă un răspuns dacă dorești!

