Shuffle your mind [87]

Hello! E duminică iar eu am revenit cu un nou shuffle, fresh și dulce. Pentru că voi adăuga un preview la ceva ce va urma.

Dar până atunci, let’s bring happiness back to my life.

Având în vedere că articolul de ieri a fost puțin mai trist (așa mi s-a zis), well … azi m-am gândit să aduc puțină culoare (în limita culorilor disponibile). Pentru că aseară am reușit să schimb puțin mai mult traiectoria săptămânii, adăugându-i a little bit of happiness.

Sper doar că săptămâna care urmează, o nouă delegație, să nu adune prea multe dezamăgiri și să nu mă mai simt străină, printre oameni.

So, let’s do a quick shuffle:

  • de ce quick? pentru că acuși trebuie să plec în noua mea delegație iar bagajul evident: nu e gata;
  • nu mai am stare;
  • nu mai am răbdare;
  • și asta nu pentru că abia aștept să plec, ci pentru că nu aș pleca;
  • I would stay home … again and again;
  • bine măcar că va fi mult mai aproape orașul în care plec;
  • iar drumul va fi în mod clar mai scurt;
  • all I can think about is happiness in your arms;
  • gândurile mele o iau razna;
  • dar se îndreaptă doar în acea direcție;
  • iar tu ești varianta mea cea mai bună pe care aș putea-o avea;
  • și știu că, atunci când mă voi întoarce o voi face în brațele tale;
  • doar așa, îmi va fi mai bine;
  • voi încerca să fie;
  • zile ușoare … cu clipe frumoase;
  • chiar dacă sunt într-o neînțelegere decizională;
  • my bad decisions;
  • job stuff;
  • dar hai să las job-ul la o parte și să adaug puțină dulceață articolului;
  • pentru că zilele următoare voi organiza un concurs (e al 4-lea concurs, dacă nu mă înșel);
  • yep, se vor împlini 6 ani de când scriu iar eu am decis să sărbătoresc asta printr-un concurs;
  • când voi avea ideile puse cap la cap și timpul necesar voi posta;
  • cât mai curând.

Atât.

+ muzică.

2 gânduri despre &8222;Shuffle your mind [87]&8221;

  1. Buna Tina !
    Nu-s tigan dar tare-mi place
    Muzica Lautareasca

    Geamparaua care face
    Dansul lumea sa-l iubeasca ! 🙂
    O duminica frumoasa ca si sufletul tat ! 🙂
    Cu stima,
    Aliosa.

Lasă un răspuns dacă dorești!

