Shuffle your mind [88]

88. gânduri. idei. duminici (cu vreo 5 erori). prezențe. trăiri. simțiri. adulmecări. shuffle-uri.

și ar fi o listă lungă pe care aș putea să o continui.

Ajung iar, aici, după o pauză de o săptămână. O pauză nu tocmai aleasă de mine. Dar, fiind plecată iar în delegație și fără laptop, nu am mai reușit să scriu.

Dar nu e nimic, azi profit și adulmec puținul timp rămas din această zi însorită.

Și fac un shuffle, amestecându-mi gândurile și simțirile.

  • back to my city;
  • îmi era dor de orașul meu;
  • a fost o săptămână oribilă;
  • și nu din cauza orașului în care am fost plecată;
  • pur și simplu nu îmi era bine acolo și simt că nu-mi va fi bine la acest nou job;
  • sunt prinsă printre alegeri neînțelese;
  • aș vrea să pot să iau o pauză;
  • să spun stop așa, o lună … timp în care there’s no job;
  • să știu că totul e normal, lipsit de ritualuri care-mi par cretine;
  • să știu că am mai mult timp pentru mine;
  • rutina-i oribilă și somnul amețește în prezența mea, nesigur;
  • zâmbesc și apoi m-arunc în brațele tale;
  • tot ce mă mai liniștește în nebunia asta … ești tu;
  • there’s always a new choice;
  • așa că învârt discul și schimb sunetul;
  • de data asta, sunetul nepăsării se aruncă în urechile mele și-mi lasă urme.

Atât.

+ muzică. pusă pe repeat. motivațională.

I wanna live, I wanna love, don’t wanna care about anything
‘Cause I can live a lifetime living this life or start again

Lasă un răspuns dacă dorești!

