Suntem minunați.

M-ascund în spatele unui halat, stând ghemuită pe canapea. Muzica sună în sistem. Un CD a fost ales din grămada de CD-uri aflată pe birou. A fost ales unul anume. Nimic nu e întâmplător.

„Timpul iute aleargă
Când eşti aici.
Când eşti departe
Face paşi mici…”

(https://youtu.be/LTzJfzfLkUI)

„Poate că
Tot ce-ai făcut până-acum
E doar un drum
Pe care-l laşi în urmă în sfârşit…”

(https://youtu.be/7XKQhwQgvRg)

Sunt clipe în care simt că îmi pierd controlul și mă las prinsă în mrejele „fumului” nereușitelor. Eu nu fumez. Și ar fi absurd să las acel fum să mă cuprindă. Nu am nevoie de el. Așa cum nici el nu are nevoie de mine.

Când ceva nu merge bine, nu are rost să înfig insistențele. Ar trebui să recurg la alegeri. Alegeri care să mă facă să fiu o reușită.

Refuz să mă mai las adulmecată de critici, demoralizări, depresii. Nu îmi aparțin.

Am un corp puternic pătruns de un suflet minunat. Și dacă eu nu aș crede asta, nimeni nu ar crede-o pentru mine.

Suntem frumoși așa cum suntem, fără extensii și adăugiri. Iar asta trebuie să o vedem în fiecare dimineață, pentru a ne putea ghida toată ziua gândindu-ne că frumusețea noastră nu are limite.

Nu picioarele și nici sânii ne fac să fim mai altfel, mai atrăgători. Noi ne facem prin felul în care suntem și ne comportăm. Atât cu noi, cât și cu ceilalți.

M-am lăsat influențată de-o zi depresivă, care mi-a pătruns până în adâncul ochilor. Și am făcut-o, ascunzându-mă în spatele acelui halat. Inutil vorbind, pentru că starea mea nu s-a îmbunătățit în acest mod.

Știu și sunt conștientă că merit mai mult de atât. Iar pentru asta trebuie să acționez. Punerea în practică nu se bazează doar pe vorbe. Vorbele sunt apă de ploaie atâta timp cât nu devin o realitate prezentă.

Acum, aici, prezent, eu. Egoism? Nu. E ceva de care trebuie să ținem cont mereu. Și asta pentru că noi suntem importanți.

Suntem și vom fi minunați!

Vreau să ofer un mulțumesc (o îmbrățișare și multe altele) persoanei care m-a încurajat în seara asta și m-a determinat (fără să știe) să schimb traiectoria acestui articol. Dar, mai ales, că face parte din viața mea și că îmi e alături în toate momentele, atât cele bune cât și cele mai puțin bune.

Influențele pozitive mă ajută foarte mult.

Atât.

+ muzică. că sună bine.

Lasă un răspuns dacă dorești!

