„Drumul spre paradis”

hei, bună dimineaţa
cat ai crescut
n-am fost atent o secundă
şi timpu-a trecut
şi dacă timpul nu iartă
să nu disperi
precum inocenţii
rătăciţi in ieri

hei, noapte bună
e timpul să crezi
să-ţi pui in gand o dorinţă
şi să visezi
că esti o pasare-n zbor
peste ape şi munţi
iar cand te vei trezi
să nu renunţi

să cauţi in tine
puterea să distingi
răul de bine
şi-ai să-nţelegi ce simţi
iar eu iţi voi arăta
asa cum ţi-am promis
Drumul spre Paradis

~ versurile următoarei melodii:

Sunt prea multe momente în care nu realizăm trecerea timpului, rămânând ancorați într-un vapor cu tot ceea ce a fost ieri. Momente în care uităm să privim înainte, spre un nou orizont. Momente în care nu mai sperăm. Momente în care ne pierdem printre eșecuri. Momente în care uităm să visăm. Momente în care ascundem în noi stări și simțiri pe care nu vrem să le arătăm celorlați. Momente în care suntem într-un impas sufletesc. Momente în care nu știm încotro s-o apucăm. Momente în care tăcem. Sunt n momente și multele asemănătoare și de acest fel.

Și ne prefacem că ne este bine așa cum suntem, lăsând totul să treacă pe lângă noi. Creând impresii false despre un interes inexistent.

Dar, hei ! E timpul să visăm, să credem că putem realiza ce alții poate nici nu s-ar fi gândit că e posibil. E timpul să NU renunțăm. E timpul să credem în noi și în visele noastre.

E timpul să facem ceva pentru noi. Să ne imaginăm în lumea (locul) în care ne-am dori să fim … utopică și ireală cum ar putea părea.

Dar, dacă noi nu am crede că am putea fi acolo, atunci ce rost ar mai avea să visăm? Sau pur și simplu să ne dorim …

» text inspirat pe baza melodiei celor de la Firma, versuri menționate mai sus! O melodie care îmi place enorm de mult.

Lasă un răspuns dacă dorești!

