6 ani! :)

Hello everyone !

E o zi super drăguță pentru mine și … tadam! pentru blog.

Pentru că azi se împlinesc 6 ani de când am scris primul articol pe vechiul blog de pe ucoz. Și în fiecare an, sărbătoresc printr-un articol special. Așa cum e și acesta. 🙂

6 ani în care am evoluat extraordinar de mult.

6 ani în care nu m-am dat bătută și nu am renunțat deși lucrurile nu mergeau bine.

6 ani de speranță.

6 ani de gânduri, idei, poezie, muzică și mai puțin povești.

6 ani în care am așternut cuvinte în acest mediu virtual.

6 ani care au trecut parcă mult prea repede.

6 ani de vise, dorințe.

6 ani în care am îndrăznit să aspir la fericire.

6 ani în care am fost aceeași eu și-n care am tot făcut schimbări.

6 ani în care s-au întâmplat atât de multe.

Și aș mai putea continua și aș arunca săgeți pline de zâmbete.

 Chiar și pentru absenteismul meu pe alocuri, de pe blog. Sunt sigură că vor urma zile mai bune.

Și anul acesta (al 4-lea la rând) am organizat un concurs tare drăguț aici pe blog. La început mă gândeam că nimeni nu va participa și eram așa puțin cam tristă. Dar, totul s-a rezolvat și s-au strâns 6 concurenți! Wow! Asta da surpriză. Tocmai de asta le voi pregăti și lor o surpriză în articolul pe care îl voi scrie tot azi, cel cu câștigătorii! 🙂

Pentru că, Katie Melua va fi mereu una din favoritele mele, o voi recomanda și de data aceasta.  Cu speranța că într-o zi nu foarte îndepărtată o voi asculta live la un concert. 🙂

Muzica e de nelipsit, se știe.

Lasă un răspuns dacă dorești!

