Shuffle your mind [91]

Duminică. Iar ai venit. Grăbită să mă acaparezi. Să mă cuprinzi și să nu-mi mai dai drumul. Până la 12, când se anunță o nouă zi de luni. Pe care eu nu o aștept. Și pe care încerc să o evit pe cât de mult pot. Dar, orice aș face … știu că acest lucru nu e posibil.

Înghit în sec și-mi zic că asta e. Nu am de ales.

E al 91-lea shuffle. Un shuffle lipsit de culoare.

Alb și negru. Așa cum e backgroundul și scrisul.

Am să încerc să adun cuvinte, poate îmi va ieși … sau poate nu. Măcar încerc. Așa cum încerc să mă prefac că totul este bine.

  • o nouă săptămână pe care o las în spate, ancorată în vaporul muncii;
  • în care adulmec eșecuri și nemulțumiri;
  • mă prefac că-mi dau interesul, că vreau să avansez;
  • îmi stabilesc scopurile fără să mi le doresc;
  • mai mult pentru că sunt întrebată zilnic de ele;
  • așa, ca un enervant joc ce nu are level final, aparent;
  • și chiar de ar avea, nu aș avea de unde știi când va fi;
  • zâmbesc întruna ca și când aș fi sedată;
  • asta înseamnă să fii bine dispus mereu;
  • asta trebuie să se vadă, nimic altceva;
  • dar să las munca la o parte … că mă va bântui și săptămâna viitoare, fix în același mod;
  • și să mă gândesc la cei 6 ani în care am scris și tot scris;
  • chiar dacă uneori mai puțin, sunt mândră că am făcut-o și nu am renunțat;
  • ani frumoși, aș vrea să cred;
  • și mă bucur că am reușit să organizez și anul acesta un concurs;
  • și de asemenea, pentru că am avut 6 participanți pe care nu credeam că îi voi avea;
  • mai rămâne doar să le pregătesc premiile și totul va fi bine; curând;
  • câteodată, o surpriză plăcută făcută cuiva drag … poate aduce bucurii în sufletul meu;
  • am să las mostră două imagini …
  • IMG-20160409-WA0002[1] IMG-20160409-WA0004[1]

Atât.

+ muzică.

P.S. Îți mulțumesc că exiști în viața mea.

Lasă un răspuns dacă dorești!

