Shuffle your mind [92]

Neața ! E duminică iar eu aterizez aici fix după o săptămână de tăcere.

Dragă timpule, te rog eu frumos să nu mai alergi! Mă urmărești, mă ataci și mă cuprinzi atât de tare încât nu știu unde dispari!

Soare. Vânt. Căldură. Se anunță a fi o zi frumoasă.

Iar eu, privesc ceasul cum înaintează … secunde, minute, ore.

Trebuie să îmi fac bagajul dar nu am nici o stare. Nu, nu mă duc în vreo excursie mișto sau în concediu să mă distrez. Mă duc în delegație iar. O săptămână. Cu munca. Cât de frumos poate fi, nu? Ei bine, nu e frumos.

Abia aștept să mă reîntorc. Și nici nu am plecat.

Dar hai să fac un shuffle să îmi revin, că altfel o să aud prea insistent sunetul întârzierilor.

  • crazy week, huh?
  • cam da;
  • o săptămână plină de muncă dar fără prea multe reușite;
  • de fapt ce îs alea reușite în muncă?
  • probabil doar vise;
  • sau … poate doar în vise;
  • e deja ora 12;
  • unde mi-e bagajul?
  • nu vreau să plec;
  • nu am soluții, o să scap și de săptămâna asta;
  • cum, nici eu nu știu și nici nu vreau să aflu;
  • dar să las munca deoparte, că mi se urcă prea tare la cap și amețesc;
  • în sfârșit mi-a ajuns CD-ul celor de la Editors, ăsta e un lucru super bun;
  • că l-am tot așteptat;
  • ce zici de feeling-uri?
  • ce zic? că nu stau foarte bine cu ele;
  • am prea multe și unele dintre ele sunt prea puternice;
  • am impresia că doar eu le am și asta mă face să adun nesiguranță;
  • adun și tot adun … și nu mai scap de ea;
  • gândurile mă capturează tot mai tare;
  • nu pot să nu văd lucruri care sunt prea vizibile;
  • să mă prefac că nu le văd?
  • nu e o soluție tocmai bună … aș zice eu;
  • sau, să mă prefac că totul e bine și să înghit în sec, știind că-n sufletul meu ascund n feeling-uri;
  • there is no chance to escape;
  • cel puțin nu în viitorul apropiat;
  • dar am să zâmbesc și nimeni nu-și va da seama;
  • e atât de ușor să oferi zâmbete false …

 

Atât.

+ muzică. o nouă melodie de la Tom Odell.

Cause it’s not right, I’m magnetised …

Lasă un răspuns dacă dorești!

