M-arunc …

M-arunc în brațele tale și mă lipesc de tine. Suntem doar noi doi. Două trupuri ce vor să se cuprindă la nesfârșit.

Clipele devin tot mai lungi și se transformă în vise care au făcut cunoștință cu realitatea.

O realitate în care tu-mi ești antidotul.

Îmi aduci calmul și liniștea în trup și suflet.

Zbor. Printre gânduri îndepărtate. Tu nu ești aici. Nu acum.

Zilele sunt fade. Mi-aș dori să le pot umple cu privirile tale care-mi las urme pe buze … zâmbete.

M-arunc în brațele tale … curând.

Atât.

+ muzică.

Ai apărut în viața mea când m-așteptam cel mai puțin și ai vindecat sufletul meu din chin.

M-ai vindecat … dar poate nu știi …

Lasă un răspuns dacă dorești!

