Shuffle your mind [93]

Hello duminică! Bine ai revenit! 🙂

De asta, pe meleagurile mele natale. S-a terminat și cu delegația. În sfârșit.

Și-am ajuns acasă cu un bagaj în minus. Pățania unui bagaj „pierdut” în alt oraș. Când ești prea sigur că ceva e în portbagajul potrivit nici nu mai verifici dacă e chiar așa. De fapt, nici nu te gândești că ar putea fi altfel. Eh, noroc că se va întoarce la locul potrivit. Și va deveni „recuperat”.

Alerg printre cuvinte. De data asta, acest shuffle nu va fi nicidecum trist. Va fi unul așa cum e și starea mea: plină de fericire.

Hai să văd ce idei îmi vin și să le amestec ca pe o supă. E un 93 frumos, e un shuffle plin de zâmbete.

  • a fost o săptămână plină de muncă și-n care dorința mea de muncă a cam lipsit;
  • dar am făcut să fie bine, să creadă toți că-mi dau interesul;
  • până am crezut și eu că mi-l dau;
  • abia așteptam să mă întorc acasă;
  • nu mă regăseam acolo;
  • și-am revenit, cu bucurie în suflet și-n brațele tale;
  • e atât de frumos să știi că e cineva care te așteaptă cu atâta drag;
  • și mai ales să simți asta;
  • aleg să văd doar weekend-ul, cel în care toate nemulțumirile săptămânii s-au făcut praf;
  • și am adunat o stare pe care nu am mai avut-o de atât de mult timp;
  • simt atât de multe lucruri plăcute și zâmbesc … de data asta cu sufletul;
  • e-un calm ce mă cuprinde și mă face să te simt tot mai aproape de mine;
  • de mine … și de sufletul meu;
  • nu mai am îndoieli, s-au spulberat în mii de bucăți și au fost duse de vânt … în depărtare;
  • de data asta sunt sigură că … e reciproc;
  • sunt fericită și asta e tot ce contează;
  • cu siguranță îmi voi găsi un alt job și-mi va fi mai bine și pe acest plan;
  • dar până atunci, voi știi că tu vei fi aici să mă susții și să mă încurajezi;
  • așa cum doar tu știi să o faci.

Atât.

+ muzică.

P.S. Nu am avut cum să scriu despre cât de nasol mi-a fost weekend-ul, pentru că a fost atât de frumos încât a ieșit din orice parametrii de frumusețe normală … pe care ar putea-o avea un weekend.

Lasă un răspuns dacă dorești!

