Shuffle your mind [95]

Duminică, scurtă duminică.

Cumpăr timp.

Dar e atât de scump. Scump cât să nu îl am.

Sunt într-o grabă continuă și nu reușesc să fac tot ce îmi propun.

Iar trebuie să îmi fac bagajul, o altă delegație. Nu vreau să plec, nu am altă soluție.

Am tot vrut să scriu săptămâna asta dar nu mi s-a arătat.

Nu-mi găsesc stiloul.

Sunt dependentă de tine.

Let’s do the shuffle, until my mind … o să devină crazy rău de tot!

  • gândurile nu-mi dau pace;
  • îmi doream un job unde să câștig mai bine, să lucrez mai puțin și să am weekend-ul liber;
  • se pare că am doar weekend-ul liber parțial;
  • lucrurile nu merg în direcția bună, în acest mod;
  • am nevoie de o schimbare;
  • zecile de cărți care mă așteaptă … ca să le citesc deja devin prea multe;
  • nu am stare;
  • doar brațele tale mă mai ajută să îmi revin;
  • speranțe … vise ce vor deveni o realitate, sper că nu prea îndepărtată;
  • m-arunc într-un imens necunoscut;
  • o fac pentru a nu știu câta oară;
  • și mă întorc, mereu la tine … unde îmi este cel mai bine;
  • voi trece și peste această săptămână, cu siguranță;
  • doar să trec într-un mod cât mai ok;
  • aș putea continua, dar bagajul strigă după mine … chiar și tu;
  • așa că am să închei cu o melodie care îmi place mult mult de tot.

 

Atât.

+ muzică.

Ți-o dedic pentru a nu știu câta oară …

Lasă un răspuns dacă dorești!

