Shuffle your mind [98]

Se face că e duminică. Cu pași grăbiți, a alungat resturile săptămânii care mai gata a trecut. O săptămână liberă, fără muncă.

După atâta timp, în care libertatea mea a fost cam absentă.

E al ’98-lea shuffle, urmat după un articol puțin cam „trist”, de zilele trecute.

Mâine se anunță o nouă zi și o probă de lucru pentru mine, care sper eu – va fi o reușită.

Ce săptămână nebună, plină de stări nebune … cu un sfârșit la fel de nebun.

Shuffle your mind, again.

  • săptămâna n-a început bine, cu multe stări pline de pustiu;
  • a fost pictată în alb și negru … dar tu i-ai dat culoare;
  • c-ai ales să-mi fi prezent la finalul ei;
  • muzică, sâmbăta;
  • Alexandrina și al ei concert – pur și simplu sublim;
  • mi-au plăcut atât de mult cele 2 ore și un pic încât aș da timpul înapoi iar și iar;
  • un vis împlinit, plin de emoții și trăiri;
  • e atât de frumos să vezi că ți se întâmplă ceva ce ți-ai dorit de n timp;
  • de parcă lucrurile o iau în direcția potrivită;
  • siguranța în cuvinte nu e tocmai prezentă;
  • mereu e un „poate” indecis;
  • și chiar dacă modul în care alegi să te îmbraci nu e unul tocmai cel corect, eu cred că mai mult contează cum te simți;
  • câteodată zâmbesc;
  • mă văd în brațele tale și te cuprind cu putere;
  • nu-ți mai dau drumul;
  • te țin captiv ore întregi și nu mă mai satur;
  • nici nu vreau să mă satur … sper că nici tu;
  • în sufletul meu predomină o fericire puternică amestecată puțin de tot cu o ușoară teamă;
  • e bine, e tare bine … când ești cu mine;
  • visez, poate prea mult sau poate e ireal;
  • aleg să cred că totul e normal;
  • sunt eu … ești tu … două suflete care se atrag;
  • completându-se ca și când ar fi un cadru ideal;
  • este.

Atât.

+ muzică. ultima melodie cântată de Alexandrina la concert. superbă melodie.

Lasă un răspuns dacă dorești!

