Shuffle your mind [100]

Yay! 100!

100 de Shuffle-uri!

Am ajuns într-o duminică specială, duminica aceea în care articolele mele pline de shuffle-uri – au ajuns la numărul de 100!

Chiar dacă, în ultima perioadă, am fost puțin cam absentă … în fiecare duminică mi-am semnat prezența.

E moment foarte bun, pentru a face o schimbare în programul meu blogosferic, dacă tot și programul meu de lucru s-a schimbat … așa că, voi încerca să scriu mai des.

Pentru că îmi place și pentru că îmi doresc acest lucru.

Așa că, hai să înceapă shuffle-ul …

Dar STOP ! Înainte de asta, am să fac ceva ce nu prea fac (dacă se întâmplă așa ceva, e o super raritate).

Am să îmi prezint noii mei ochelari, de vedere (doar pentru depărtare și pentru corectarea vederii).

So, here they are: Image-20160610

  • happy me, e întotdeauna cea mai bună parte a mea;
  • chiar dacă nu e prezentă mereu … vreau să o fac să fie cât mai des o apariție lungă în viața mea;
  • de când am început acest tip de articol (2014), nu am crezut că voi ajunge atât de departe cu el;
  • dar mă bucur tare mult că nu m-am împiedicat pe undeva pe drum;
  • și mai ales că am ales să continui, cu bune și rele;
  •  a mai trecut o săptămână la noul meu job și mă bucur că am trecut-o cu brio;
  • încerc să fac să-mi fie cât mai ok, ca să pot să fac să reușesc ce-mi doresc atât de mult: un job stabil;
  • greutăți vor fi mereu dar, trebuie neapărat să trecem peste ele transformându-le în experiențe;
  • știu că, va mai dura destul de mult (dacă cumva se va întâmpla) să am locul meu special;
  • chiar și așa, tot sper … deși nu aștept să câștig la loto;
  • lucrurile bune vine atunci când nici nu le aștepți;
  • de asta nu trebuie să aștepți …;
  • „minunile” nu există;
  • noi suntem cei care ne creăm traiectoria vieții;
  • doar noi și nimeni altcineva;
  • chiar dacă „alții” se bagă – criticând, aruncând în noi cu nemulțumiri, dorințe de a ne face să alegem altceva și nu numai;
  • acei „alții” nu ne vor trăi niciodată viața;
  • câteodată vorbesc prea mult, într-un mod neînțeles … deși spun totul atât de simplu;
  • ar fi o mare nevoie, să învăț să spun mai puține;
  • să încerc să găsesc soluții singură;
  • pentru că oricât te-ar ajuta cineva „tu știi cel mai bine”, e un rezultat la care s-ajunge;
  • chiar dacă știu că anul acesta, voi rata concertul celor de la Placebo, sper totuși că ceva se va întâmpla iar eu … voi zâmbi cu biletul în mână;
  • poate curând, poate cândva;
  • poate mi te vei alătura în escapadă;
  • te îmbrățișez, cu drag.

Vreau să mulțumesc tuturor celor care încă mai mă citesc sau au mai trecut pe aici, în vizită pe blogul meu! Sunteți minunați!

Atât.

+ muzică. Placebo. o melodie veche.

I know …

 

3 gânduri despre “Shuffle your mind [100]

  1. Pingback: Shuffle your mind [144] | Cutia cu Gânduri by Lost illusions

Lasă un răspuns dacă dorești!

